Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی صارمی گفت: دور جدید فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جاری با تولید دو فیلم بلند سینمایی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون از آغاز مراحل پیش‌تولید این دو فیلم در ژانر کودک و نوجوان خبر داد. محمدرضا کریمی‌صارمی در این زمینه توضیح داد: فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر گذشته‌اند و تصویربرداری آن‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با اشاره به آغاز دور جدید فعالیت کانون در حوزه سینما گفت: دور جدید فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه سینما و تئاتر آغاز شده است و  بر اساس رسالتی که کانون برای خود قائل است تصمیم گرفته شد تا در سال 97 دو فیلم سینمایی ساخته شود.     کریمی‌صارمی ادامه داد: بعد از بررسی فیلم‌نامه‌های ارایه شده به کانون، با ساخت دو فیلم‌نامه موافقت شد که تولید آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.     صارمی ادامه داد: فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کار گردانی  غلامرضا رمضانی و فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر گذشته‌اند و تصویربرداری آن‌ها آغاز می‌شود.     مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون ادامه داد: تهیه و تولید این دو فیلم سینمایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی انجام می‌شود.    

فیلم سینمایی " دوچ " قصه میکاییل است؛ یک پدر، کارگری روستایی که از کار بیکار شده است. طراح گریم نوید فرح مرزی است. کوروش سلیمانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از گریمش در فیلم سینمایی دوچ رونمایی کرد. نوید فرح مرزی طراح گریم کشورمان تصاویری از تست گریم ثریا قاسمی ، شیوا خسرومهر و کوروش سلیمانی در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

در خلاصه فیلمنامه " ضربه فنی " اثر آمده است:محمد شاگرد درس خوان و محجوبی است.او نمی تواند پاسخ مناسبی به زورگویی های همکلاسی هایش بدهد. امیر بر اثر اتفاق با محمد دوست می شود. امیر که سابقه ورزش رزمی دارد سعی می کند روحیه دفاعی واعتماد به نفس را در محمد زنده کند، رفاقت محمد و امیر اندک اندک به شکل خوب پیش می رود تا جایی که بیژن که همیشه برای محمد مزاحمت ایجاد می کرد و درمدرسه و محله شرور و سرکش است نسبت به رفاقت آنها حسادت می کند...

 

 

غلامرضارمضانی کارگردان و فیلم نامه نویس حوزه کودکان و نوجوانان اهل ایران است و در کارنامه خود کارگردانی آثاری چون ،فرار از اردو ،گنجشکک،اشی مشی ،همبازی ،سبز کوچک ،قفل ساز ،بازی ،حیات چرخ ،عبور از تله ،دست من و نویسندگی فیلم های فرار از اردو،همبازی ،سفر مرگ ،سبز کوچک ،قفل ساز ،بازی ،چرخ ،عبور از تله ،راز چشمه سرخ را برعهده داشته است.

 

عوامل فیلم سینمایی" ضربه فنی " عبارتند از کارگردان: غلامرضا رمضانی،نویسندگان:غلامرضا رمضانی،میترا تیموریان،مجری طرح: مسعود مددی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ارزانی اوقات فراغت جشن های دهه کرامت دهه کرامت کانون مساجد اقتصاد رژیم صهیونیستی اردبیل محمدرضا کریمی صارمی فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد