Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از اسپکتاتور ایندکس، سال گذشته میلادی برخی از ارزهای جهانی در برابر دلار آمریکا عملکرد مثبت و منفی داشتند که در این میان برخی از پول های ملی از قبیل پول مالزی در برابر دلار آمریکا ۶ درصد تقویت شد؛ ضمن اینکه یورو هم در برابر دلار ۳ درصد بالا آمد.

بر اساس این گزارش، ارزش ین ژاپن ۳ درصد، پول نیجریه ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد، ارز کره جنوبی ۲.۷ درصد، یوآن ۲.۳ درصد و دلار کانادا ۱.۶ درصد در برابر دلار آمریکا جهش نشان می دهد.

از طرفی هم برخی از ارزها در سال ۲۰۱۷ میلادی با روند نزولی در برابر دلار آمریکا روبرو شدند. ارزش دلار استرالیا در برابر پول آمریکا ۲.۳ درصد پایین آمد. همچنین روبل روسیه با ۴ درصد روند نزولی روبرو شد.

پول مکزیک، هند و اندونزی هر کدام به ترتیب با ۵ درصد، ۷ درصد و ۷ درصد کاهش در برابر دلار آمریکا به کار خود در سال ۲۰۱۷ میلادی پایان دادند. در منطقه آسیا ارزش پول ایران با ۳۲ درصد کاهش یکی از ضعیف ترین عملکردها را به خود اختصاص داد و در قاره آمریکا، پول آرژانتین با ۶۴ درصد سقوط ارزش در برابر دلار آمریکا یکی از بدترین عملکردهای ارزی را در این منطقه به خود اختصاص داد.

بر پایه این گزارش ارزش پول پاکستان، برزیل و ترکیه هر کدام به ترتیب ۱۴ درصد، ۱۸ درصد و ۲۶ درصد کاهش در مقابل دلار آمریکا روبرو شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز ریال ارز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • قیمت طلا سقوط کرد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا بالاخره ریخت/ قیمت جدید طلا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم