Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: ایرانول به زودی روغن موتورهایی با بالاترین سطح کیفی و پیشرفته‌ترین فرمولاسیون جهانی به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش ایلنا، عیسی اسحاقی در مراسم تقدیر از اتوسرویس کاران برتر استان گیلان گفت: ایرانول در راستای افزایش کیفیت و تکمیل سبد کالای این شرکت، در سال حمایت از کالای ایرانی، چهار محصول جدید به بازار عرضه می کند که این چهار روغن موتور علاوه بر بالاترین سطح کیفی، دارای تائیدیه هایی از مرسدس بنز و رنو می باشند که از این میان سه محصول تولید ایرانول و یک محصول نتیجه همکاری مشترک ایرانول و پتروناس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از اتوسرویس کاران استان گیلان، گفت: طی چهار سال گذشته توانستیم با حمایت اتوسرویس کاران کل کشور رکورد تولید، فروش، سود و به خصوص تولید ، فروش و صادرات روغن موتور را بشکنیم و بیشترین رشد فروش روغن موتور و رشد سهم بازار را به خود اختصاص دهیم و سهم بازار فروش روغن موتور ایرانول را از 19 درصد به حدود 27 درصد برسانیم و خام فروشی را در سال 95، 30 درصد و در سال 96، 40 درصد کاهش دهیم که این امر موجب رشد 28 درصدی سود عملیاتی شرکت نفت ایرانول در سال گذشته شد.

اسحاقی تصریح کرد: در راستای استراتژی 1404 شرکت نفت ایرانول10 پروژه مهم در این شرکت در نظر گرفته شده است که با اجرای این پروژه ها علاوه بر افزایش تولید و کیفیت محصولات تولیدی، خام فروشی در شرکت نفت ایرانول به حداقل خواهد رسید.

دراین مراسم کاظمی مدیربازاریابی، فروش و صادرات ایرانول نیز گزارشی از برنامه های فروش شرکت نفت ایرانول ارائه و بر عرضه محصولات جدید به منظورافزایش کیفیت محصولات و تکمیل سبد کالا تاکید کرد.

گفتنی است؛ دراین مراسم از ۱۵ نفر از اتوسرویس کاران برتر استان گیلان سید مرتضی برازنده، اسدالله زاده، بهرام بدریان، غلامرضا داریوش، اسماعیل حسین پور، غلام پرور، علی خلیلی، رضا شریعتی، یوسف شاد افروغ، شاه بیگی، دادرس، صمد رضایی، اسماعیل قربان نیا، محمد دودانگه و مجید مرادی با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان نفت بازار روغن ایرانول جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوکیای تقلبی حرام است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

«سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. 

در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.

وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آنها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.

منبع: بازارنیوز

tags # موبایل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل