Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات کوهنوردی لرستان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 83 مرد و 26 زن شرکت کننده از 17 استان در ارتفاعات کوه کلا بخش پاپی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
آرش قیاسیان گفت: حسن شیرقوی از آذربایجان شرقی، منصور عبدی از کردستان، حسین عابدی از فارس، رحیم رستگاری از مرکزی، علی قره غیبی از البرز، ایمان کوشکی از لرستان، حسین نیرومندی و بهرام پرورش از فارس نفرات نخست تا هشتم این رقابت ها را در رده آقایان کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فاطمه سرشتی از تهران، مژگان احمدی از لرستان، هاجر رضانژاد از فارس، رقیه شریفی از البرز، زهرا قمشلو از البرز، زینب عباس منش از لرستان، مریم جوکار از فارس و آزاده معزی از تهران نفرات نخست تا هشتم رده بانوان را کسب کردند.
قیاسیان بیان کرد: ورزشکاران 20 کیلومتر مسیر کوهستانی را از یکهزارو 100 متر تا 2 هزار و 700 متر ارتفاع از سطح دریا با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوهای تیم ملی برای اعزام به رقابت های بین المللی معرفی می شوند.
پنجمین دوره مسابقات کشوری دوی کوهستان گرامیداشت سرداران شهید داوود و کوروش علی پناه در رده آقایان و بانوان 15تیرماه در خرم آباد برگزار شد.
3210/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی تیم ملی زهرا زینب کوهستان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور