Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولینیو اخباری که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر را تایید کرد. انتظار می‌رود او به زودی از بارسلونا جدا شود.

طرفداری - پائولینیو، هافبک برزیلی و ملی‌پوش بارسلونا تایید کرد که پیشنهادهایی برای جدایی از این تیم دارد.

هافبک 30 ساله بارسلونا شب گذشته در ترکیب برزیل مقابل بلژیک قرار داشت و از نزدیک شاهد حذف تیمش از جام جهانی روسیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولینیو که تنها یک فصل در بارسلونا بازی کرده، مهره مورد اعتماد تیته است اما شاید پس از بازی شب گذشته، مسیر دوران فوتبالش به کلی عوض شود. به گفته موندو دپورتیوو، گوانگژو اورگرانده چین با پیشنهادی نجومی دوباره به سراغ پائولینیو آمده و ظاهرا توانسته رضایت این بازیکن را هم جلب کند.

به گزارش مارکا، پائولینیو پس از شکست برزیل مقابل بلژیک درباره آینده‌اش گفت:

هنوز با ایجنتم حرف نزده‌ام. در بارسلونا با او صحبت خواهم کرد تا ببینم اوضاع چگونه است. می‌دانم که پیشنهادی از چین و یک باشگاه دیگر دارم. به زودی تصمیمم را خواهم گرفت و اگر کنجکاو هستید باید بگویم بله شاید در بارسلونا بمانم. باید با هم صحبت کنیم.

پائولینیو همچنین از سکوت محضی که بر رختکن برزیل حاکم بود خبر داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورتی که اشتباه داوری در ال‌کلاسیکوی شب گذشته ثابت شود، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

طرفداری | بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ضربه کرنر ارسالی بازیکنان بارسلونا، لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. به دلیل این‌که در مسابقات لالیگا خبری از تکنولوژی خط دروازه نیست، فعلاً باید به نظر کارشناسان و رسانه‌های معتبر بسنده کرد تا در ادامه بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

در راستای اتفاقات ال‌کلاسیکوی گذشته، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که اشتباه داوری در صحنه ضربه لامین یامال ثابت شود، درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را خواهد داد. در این بیانیه که توسط خوان لاپورتا خوانده شد، آمده‌است:

وجود ابزارهایی مانند VAR برای این است که به برگزاری رقابتی عادلانه کمک کنند، نه اینکه برعکس عمل کنند. این بیانیه منتشر شده تا بگوییم نه تنها از سوء مدیریت VAR در بازی دیروز ناراضی هستیم، بلکه می‌خواهیم تأکید کنیم که با وجود استفاده از این سیستم برای مدتی، همچنان شاهد سردرگمی و اعمال معیارهای متناقض در بازی‌ها و تیم‌های مختلف هستیم. اگر تأیید شود که در صحنه گل لامین یامال اشتباه داوری رخ داده، درخواست تکرار ال کلاسیکو را رد نمی‌کنیم. خواهان بررسی تمام تصاویر و ضبط‌های صوتی این صحنه هستیم. ما با بررسی دقیق و موشکافانه ی تک تک لحظات بازی مقابل رئال مادرید، از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شرایط به نفع خود دریغ نخواهیم کرد. در این راستا، از به کارگیری اقدامات قانونی در صورت ضرورت نیز ابایی نداریم. تعهد ما به پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه مطلوب، راسخ و بدون هیچ گونه مماشاتی است.  اگرچه تمرکز ما روی گل لامین یامال است، اما با سایر اتفاقات مشکوک در طول بازی که می‌توانست با کمک VAR مورد بررسی قرار گیرد و به طور غیرقابل‌درکی توسط داور نادیده گرفته شد، نیز مخالفیم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم