Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:05:55 GMT

باند سارقان منزل درقم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۵۵۲۸

باند سارقان منزل درقم دستگیر شدند

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی در گفت وگویی اظهار داشت: وقوع چندین فقره سرقت منازل دراستان، موجب شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی قم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را با جدیت دنبال کنند.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند سارق را در یکی از محلات استان، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم با مواجهه دلایل و مستندات، به 17 فقره سرقت منزل در سطح استان با همدستی 6 نفر دیگر اعتراف کرد.
وی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان، پنج تن دیگر از اعضای باند شناسایی و در یک اقدام به موقع دستگیر شدند.
کرمی با اشاره به شناسایی 16 نفر از مالباختگان در این خصوص ابراز داشت: متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
هفته پیش نیز سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم از انهدام 4 باند سرقت منازل،خودرو و مغازه و دستگیری 21 سارق در سطح استان خبر داد که این افراد به بیش از 50 فقره سرقت اعتراف کردند.
7405/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پلیس آگاهی خودرو زندان سرقت فرمانده انتظامی استان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز