Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس گفت: دوره خط امام (ره) استانی ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس با حضور بیش از ۴۰۰ دانشجوی بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده، مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دوره خط امام (ره) استانی فارس ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس از 15 تا 23 تیرماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایوب زاده از اعزام 400 نفز از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس به این دوره خبر داد و تصریح کرد: این دوره در قالب های همایش، کارگاه، کلاس ، ارائه کارخواست و غیره با محتوای تربیتی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی برگزار می شود.

 

مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه فلسفه وجودی دانشگاه و بسیج دانشجویی تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: درهمین راستا دوره آموزشی خط امام (ره) استانی با هدف و اشنایی گفتمان تربیتی و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: افزایش حساسیت دانشجویان نسبت به تهدید نرم بسیار موثر است و این درحالی است که در دوره خط امام(ره) استانی فارس، زمینه مناسبی برای گسترش مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی در دانشگاه ها و ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان فراهم می شود.

 

ایوب زاده دانشگاه را مهم ترین سنگر برای انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: دانشگاه به عنوان کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور، نقش موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد به طوری که همین دانشگاه و خروجی آن قرار است آینده کشور را آماده سازی و طراحی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز

مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت هاسی پزشکی شیراز اظهار کرد: با اعلام گزارش غرق شدگی در باتلاق در روستای کلستان نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک بزرگسال و ۵ کودک قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و تیم هلال به احمر محل حادثه اعزام شدند.

کلستان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس