Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-05@20:34:08 GMT

دانستنیهای سفر به دبی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۵۶۷۰

دانستنیهای سفر به دبی

لازم نیست که برای رفتن به دبی، حساب بانکی خود را خالی کنید. شاید در نگاه اول به نظر این سفر گران باشد و اگر به هتل‌ها و مراکز تفریحی خاصی بروید، بدون شک اینطور خواهد بود" ولی راه‌های زیادی برای مقرون به صرفه شدن این سفر نیز وجود دارد --------------------- رپرتاژ آگهی --------------------
دبی دقیقا در جنوب ایران قرار گرفته که اگر سوار هواپیما شده و از تهران راهی آن شوید یک ساعت و 45 دقیقه زمان می برد تا به دبی برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبی بعد از ابوظبی بزرگترین شیخ نشین امارات متحده عربی است.
 امارات 3885 کیلومتر مربع وسعت دارد و زیبایی ها و جاذبه های دیدنی آن هرگز به پای جزایر کیش و قشم ایران نمی رسد اما اماراتی ها به خوبی توانسته اند با جذب سرمایه های خارجی امکانات گردشگری زیادی برای جذب توریست ایجاد کنند
مناسب ترین زمان سفر به دبی، کی به دبی سفر کنیم ؟
 
اگر چه تور دبی در همه فصل اولین انتخاب بیشتر گردشگران است، با این وجود بهترین زمان برای سفر به دبی حد فاصل آبان ماه (ماه نوامبر) تا اسفندماه (ماه آوریل) می باشد که می توانید آب ‌وهوایی معتدل و مطلوب را در دبی تجربه کنید. آب و هوای دبی غالبا گرم و تقریبا شرجی می باشد، پس با سفردر طول این ماه ها بدون اذیت شدن در گرمای هوا از گشت‌وگذاردر این قطب گردشگری فقط لذت ببرید. البته لازم به ذکراست که اگر می خواهید سفری کم هزینه و مقرون به صرفه تری به دبی داشته باشید، در طول ماه های گرم سال با تور دبی سفر کنید، نگران نباشید حتی در فصول گرم سال نیز دبی دارای جاذبه های منحصر به فرد و محسور کننده ایست :
 
چگونه در دبی با مردم ارتباط برقرار کنم
باید گفت که زبان رسمی مردم دبی عربی است اما در این میان زبان انگلیسی هم رواج زیادی دارد پس اگر به زبان عربی مسلط نیستید اصلا جای نگرانی نیست. اگرچه که زبان های فارسی، چینی، اردو و هندی نیز در این میان توسط نیروی کار جوانی که برای تجارت به دبی مهاجرت کرده اند شنیده می شود، زبان های عربی و انگلیسی پرکاربرد ترین زبان ها برای توریست ها می باشد.در مورد سایر تور لحظه آخری و نیز تور دبی بیشتر بخوانید.

 مناسب ترین وسیله برای گشت و گذر در دبی چیست
در دبی جایی برای نگرانی در رابطه با حمل و نقل نیست و شهر مملوء از وسایل حمل و نقل عمومی مختلف است، اما مناسب ترین و آسان ترین گزینه برای حمل و نقل درون شهری در دبی تاکسی است. بهتراست قبل از کرایه کردن تاکسی مسیر را حتما بررسی کنید تا با تقلب در انتخاب مسیرطولانی تر و مسافت طی شده مجبور نشوید پول بیشتری پرداخت کنید. از معروف‌ترین مؤسسات تاکسی‌رانی در دبی می توان موسسه کرایه اتومبیل (DTC) را ذکر کرد و یا استفاده از تاکسی های خاکستری رنگ که به نسبت قیمت مناسب تری دارند می تواند انتخاب بهتری باشد. لازم به ذکر است که اگر در هتل های منتخب دبی اقامت می کنید می توانید هر روز ساعت 10 صبح با ماشین جلوی هتل به صورت رایگان به ساحل و یا مراکز خرید بروید.
 
دبی تنها یک مقصد لاکچری نیست
بله این درست است که برترین هتل ها ی لاکچری 5 ستاره  (7 ستاره از نظر ارائه خدمات ) نظیر برج العرب در دبی قرار دارد، اما دبی تنها مقصد توریستی ثروتمندان نیست. در دبی هتل ها و اتاق ها با رنج متوسط نیز وجود دارد، علاوه بر این ایستگاه مترو اخیرا رفت و آمد در سطح شهر را بسیار ارزان کرده است. برخی از مکان های دیدنی برتر دبی نظیر مکان های تاریخی الفهیدی، مارینا و سوق کاملا رایگان هستند،  از این رو به خاطر بسپارید که خوش گذرانی در دبی تنها نیازمند هزینه های گزاف و زیاد نیست. می توانید با انتخاب یکی از تور های ارزان دبی، سفری فوق العاده خاطره انگیز را در دبی سپری کنید.
 دبی نه تنها  شهر ساختمان های بلند است، بلکه شهر بزرگ ترین مراکز خرید نیز هست
 
از جاذبه های دبی شاید که نه، حتما اسم برج خلیفه دبی را شنیده اید. برج خلیفه بلند ترین آسمان خراش و دست سازه بشر در دنیا و یکی از پر بازدید ترین مکان توریستی در دبی است. ( در اینجا مقاله ای با عنوان " چطور به برج خلیفه برویم"  اطلاعات بیشتری در رابطه با برج خلیفه در اختیار شما می گذارد).  از برج خلیفه که بگذریم، از دیگز جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فرد دبی، دبی مال است. دبی مال که در پایین برج خلیفه واقع شده، از بزرگ ترین مراکز خرید در خاورمیانه و دنیاست.  آکواریوم غول پیکر درون دبی مال از دیگر جاذبه ها این مرکز خرید است که بازدید کنندگان را به دنیای زیر آب برده و سفر رویایی شما به دبی را کامل می کند.بیشتر بخوانید: تور کیش
 
سفری به شهر چند فرهنگی
اگر در دبی انتظار بازدید از یک شهر با سنت ها و آداب و رسوم سنتی عرب را دارید، باید بگوییم که اشتباه می کنید. دبی جایی نیست که بتوانید فرهنگ اصیل عرب را در آن ببینید. در حقیقت دبی از چند فرهنگی ترین شهر های دنیاست و در طول سفر به دبی شاهد تنوع و گوناگونی زیادی خواهید بود. با توجه با آمار ها 83 در صد کل جمعیت دبی را مهاجرین خارجی مقیم دبی تشکیل می دهند.
 
 دبی بهشت عاشقان غذاست
چیزی که می توانیم بی اغراق و بی شک درباره دبی بگوییم این است که شهر دبی مکان سرو بهترین غذاهاست. از غذا های سنتی، دلچسب و بسیار خوشمزه و تازه عربی که بگذریم، در طول سفر به دبی می توانید تمام رستوران های مشهور دنیا، رستوران های ژاپنی، ایتالیلایی، فرانسوی و...  را یک جا ببینید.  اهل هرکجا که باشید، در طول سفر با تور دبی شانس غذا خوردن در بهترین رستوران مختص کشور خود را دارید، پس این شانس را از دست ندهید - بهترین رستوران های دبی.
 
دبی مقصدی رویایی برای کودکان، تور دبی سفری برای کودکان
دبی تنها مقصد مختص جوانان و افراد مجرد نیست،سفر به دبی به عنوان یک مرکز تفریحی عالی برای خانواده های بچه دار مقصدی رویاییست. دبی پر است از مکان های تفریحی مختلف و گوناگونی که بچه ها را به فراتر از هیجان و رویاهایشان می برد. از محبوب ترین مراکز تفریحی مخصوص کودکان در دبی می توان به آکواریوم دبی، پارک های دبی، پیست اسکیت، اسکی روی یخ و شنا در سواحل اشاره کرد. علاوه بر اینها، در طول سفر با تور دبی، هنگام گشت و گذار در مراکز خرید بزرگ دبی شاهد پارک های سر بسته با انواع وسایل الکترییکی جذاب و مفرح خواهید بود.
 
برج خلیفه
می‌توانید با ۲۷ دلار (۱۰۰,۰۰۰ تومان) به طبقه‌ی ۱۲۸ برج خلیفه، بلندترین برج دنیا، بروید. از بلندی برج می‌توانید منظره‌ی شهر و بیابان را تماشا کنید.

مرکز تجاری دبی
این مرکز تجاری به خاطر آکواریوم، پیست اسکی روی یخ، سینما، فروشگاه‌های بزرگ خرید کتاب و کافه‌های زیبا یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری جهان است. این مرکز خرید را باید حتما دید و وقتی آنجا هستید تعداد زیادی از مردم را خواهید دید که فقط در حال چرخیدن در مرکز خرید، صحبت کردن،   نوشیدن قهوه و خواندن کتاب هستند.مطالب بیشتر و عکسهای متنوع و جزدیات تور استانبول را در سایت سفر باتو بخوانید.

مسجد جومیرا
این مسجد زیبا یکی از دو مسجد شهر است که گردشگران اجازه‌ی باردید از آن را دارند. مسجد کوچک است و فقط یک فضای بزرگ دارد ولی هر صبح ساعت ۱۰، توری گردشگری در این محل وجود دارد. این تور هزینه‌ای حدود ۶ دلار (۲۵,۰۰۰ تومان) وصبحانه‌ای کامل و اطلاعات بسیار کلی در مورد اسلام ارائه می‌دهد. برای بازدید کنندگانی که در مورد اسلام اطلاعات زیادی ندارند، این تور بسیار جالب خواهد بود.

جزیره نخل جومیرا
در این جزیره‌ی مشهور به شکل نخل، فروشگاه‌های زیادی در هتل آتلانتیس، پارک آبی و تعداد زیادی رستوران لوکس قرار دارد (این جزیره در شب بسیار خسته‌کننده خواهد بود).

مارینا دبی
منطقه‌ی مارینا با ساختمان‌ها بزرگی محاصره شده و ساحل زیبایی برای قدم زدن دارد. از این محل، کشتی‌های لوکس قابل رویت هستند و می‌توان عکس‌های زیبایی از لنگرگاه و منظره‌ی دریا گرفت. در این محل حتما به رستوران «هفت ستون»، (Pier ۷) سر بزنید. این رستوران ۷ طبقه داشته و بر روی آب بنا شده است.

بازار شهر جومیرا
این بازار به سبک علاء‌الدین ساخته شده و چند رستوران باورنکردنی دارد. در وسط این بازار حیاطی زیبا قرار دارد.

موزه‌ی دبی
موزه‌ی دبی، موزه‌ای کوچک است با این حال تعدادی آثار جالب برای بازدید دارد و اطلاعات جالبی در مورد گذشته‌ی فرهنگی دبی و زندگی در بیابان ارائه می‌دهد.

دبی قدیمی
این منطقه در واقع دبی بدون تغییرات جدید است و در گذشته دبی به این شکل بود. مغازه‌های کوچک خیابان‌ها بسیار زیبا هستند و می‌توان ساعت‌ها در این خیابان‌ها جستجو کرد و در زیبایی بی‌نظیرش گم شد. قایقی برای عبور از رودخانه اجاره کنید و به دیدن موزه‌ی دبی بروید. در رستوران‌های این محل غذا بخورید (تعدادی رستوران خوب هندی نیز در این محل موجود است). از موزه‌ی هنر بازدید کنید و دبی را بدون زرق و برق امروزی بشناسید.
 
بیابان دبی
می‌توانید صبح به بیابان بروید و در بیابان بگردید یا شبی را زیر نور ستارگان در بیابان سپری کنید.
لازم نیست که برای رفتن به دبی، حساب بانکی خود را خالی کنید. شاید در نگاه اول به نظر این سفر گران باشد و اگر به هتل‌ها و مراکز تفریحی خاصی بروید، بدون شک اینطور خواهد بود" ولی راه‌های زیادی برای مقرون به صرفه شدن این سفر نیز وجود دارد.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها

در مهمترین دیدار‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس در تهران و قائمشهر به مصاف حریفان خود می‌روند، یکی به امید ماندن در صدر و دیگری در آرزوی لغزش رقیب بالادستی‌اش. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود و در مهمترین بازی‌ها استقلال در تهران میزبان ذوب‌آهن است و پرسپولیس هم در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت. در زیر نگاهی گذرا به دیدارهای روز دوم از هفته بیست‌وششم لیگ برتر خواهیم داشت:

داوران هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

 

پیکان - آلومینیوم اراک
پیکان که پس از حضور رضا عنایتی توانسته است خودش را تا رتبه دوازدهم جدول بالا بکشد، هفته گذشته پس از دو تساوی پیاپی در خانه شمس آذر ‌شکست خورد. خودروسازان تا حدودی خیال‌شان از بقا در لیگ برتر راحت شده، اما اگر در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ غفلت کنند ممکن است جایگاه‌شان به خطر بیفتد. آلومینیوم نیز که در جام حذفی با حذف پرسپولیس شگفتی‌ساز شد، در لیگ برتر اوضاع خیلی مناسبی ندارد. آنها در پنج دیدار گذشته خود سه تساوی و دو شکست داشتند و در بازی امروز دنبال این هستند که با پیروزی در لیگ آشتی کنند. بازی رفت دو تیم در اراک با تساوی یک - یک خاتمه یافته بود، اما قطعاً تساوی در دیدار امروز به درد هیچ‌کدام از آنها نخواهد خورد.

سپاهان - استقلال خوزستان
سپاهان همچنان شانس قهرمانی دارد،  اما تنها روی کاغذ، کاغذی که استقلال و پرسپولیس سرتیتر مدعیان آن هستند. سپاهانی که قرار بود قهرمان رکوردشکن لیگ بیست‌وسوم باشد، در فصل جاری پرنوسان و پرحاشیه نشان داده است. سپاهان پس از دو برد پیاپی، هفته گذشته در یک بازی پرحاشیه در تهران مقابل پرسپولیس به تساوی رسید تا نوسان در نتیجه‌گیری این تیم ادامه پیدا کند. سپاهان سه هفته پیش هم در اصفهان مقابل نساجی متوقف شده بود. از سوی دیگر استقلال خوزستان شرایطی کاملاً متفاوت دارد و شاگردان پورموسوی به شدت نیاز به پیروزی و کسب امتیاز دارند. آنها یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر هستند و برای بقا می‌جنگند و اگر امروز هم در اصفهان نتیجه را واگذار کنند، هرچه بیشتر به سقوط نزدیک خواهند شد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید، اما نه سپاهان تیم مدعی آن زمان است و نه استقلال خوزستان قعرنشین بدون برد نیم‌فصل اول. باید دید در تقابل امروز کدام تیم پیروز است، سپاهانی که می‌خواهد مدعی بماند یا استقلال خوزستانی که از انتهای جدول فراری است.

نساجی - پرسپولیس
دیدار نساجی - پرسپولیس ‌در حالی برگزار می‌شود که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حیاتی است. بهتر است بگوییم که هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به هدف مشترکی که دارند (کسب سه امتیاز) برسند. پرسپولیس در کورس قهرمانی نیاز شدیدی به پیروزی دارد تا فاصله‌اش با صدر جدول حفظ کند و در صورت توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن به صدر برسد. پرسپولیس هفته گذشته از فرصتی که بابت توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور به دست آورده بود، استفاده نکرد. در شرایط فعلی اگر دوباره شاگردان اوسمار امتیاز از دست بدهند، ممکن است خیلی زودتر شاهد قهرمانی زودهنگام رقیب سنتی خود باشند. پرسپولیس اگر می‌خواهد همچنان امیدوار به قهرمانی باشد باید با سه امتیاز از قائمشهر به تهران برگردد، در غیر این صورت کارش برای تکرار قهرمانی سخت‌تر از گذشته خواهد شد. از سوی دیگر نساجی که تا سه هفته پیش با 16 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار داشت، به یکباره با دو برد مقابل تراکتور و ذوب‌آهن و تساوی برابر سپاهان به رتبه دوازدهم صعود کرده است، اما همچنان شاگردان ساکت الهامی خطر سقوط را احساس می‌کنند و در یک بازی سخت باید از قهرمان فصل گذشته امتیاز بگیرند. بازی رفت دو تیم یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اما بازی امروز آنها با تغییراتی روی نیمکت‌ها انجام می‌شود. ساکت الهامی و اوسمار ویرا به ترتیب جایگزین آلکارس و گل‌محمدی شده‌اند با تفکرات و دیدگاه‌های متفاوت که می‌تواند بازی امروز آنها را جذاب‌تر از بازی رفت کند.

ملوان بندر انزلی - هوادار
ملوان یکی از تیم‌های بالای جدولی است که برای کسب رتبه‌  چهارم جدول با تراکتور در رقابت است. تیم تارتار در سه هفته گذشته دو شکست و یک تساوی داشته که این تیم را تا حدودی از جمع چهار تیم بالای جدول دور کرده است. البته اتفاق خوب برای ملوان این است که تراکتور هم در سه هفته گذشته مانند آنها نتیجه گرفته و فاصله دو امتیازی‌شان حفظ شده است. با روندی که ملوان و تراکتور در هفته‌های اخیر داشته‌اند، شاگردان تارتار می‌توانند همچنان به کسب رتبه چهارم امیدوار بمانند. هوادار اما نتایج خوبی در سه بازی گذشته خود کسب کرده است. آنها دو پیروزی و یک تساوی داشته و تا رتبه یازدهم جدول بالا آمدند و با خیال راحت به بازی‌های باقیمانده‌شان فکر می‌کنند. بازی رفت این دو تیم در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار خاتمه یافته و باید منتظر بمانیم و ببینیم شاگردان مسعود شجاعی می‌توانند شکست دور رفت را در خانه ملوان جبران کنند یا خیر.

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
چهار شکست در پنج دیدار گذشته زردپوشان آبادانی، باعث شده آنها با 16 امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند. شاگردان کمالوند فقط در هفته‌های گذشته در آبادان توانستند سپاهان را شکست دهند و در سایر بازی‌ها تنها شکست نتیجه کار آنها بوده است. کار برای صنعت نفت در این هفته سخت‌تر هم خواهد بود. آنها علاوه بر رقابت با دیگر گزینه‌های سقوط، باید مقابل تیمی بازی کنند که در چند هفته گذشته با شکست غریبه بوده است. مسی‌ها با محرم نویدکیا تبدیل به تیمی شکست‌ناپذیر شدند و در 12 بازی که در لیگ و جام حذفی برگزار کردند، چهار پیروزی و هشت تساوی به دست آوردند. بدون شک رفسنجانی‌ها برای حفظ این روند در آبادان هم تلاش می‌کنند که از صنعت نفت امتیاز بگیرند. بازی رفت دو تیم بدون حضور نویدکیا و کمالوند 2 بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسیده است، اتفاقی که تکرار آن با حال و روزی که تیم کمالوند دارد کمی بعید به نظر می‌رسد.

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز
فولاد هم یکی دیگر از گزینه‌های سقوط است که با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. فولاد که پس از نتایج ضعیف هدایت فنی خود را در اختیار عبدالله ویسی قرار داد، در پنج هفته گذشته سه تساوی و دو شکست داشته است تا در پنج هفته پایانی رقابت شدیدی برای سقوط نکردن داشته باشد. شاگردان ویسی بازی سختی هم امروز مقابل تراکتور حمید مطهری خواهند داشت، چون اگر تبریزی‌ها امروز هم نتیجه نگیرند ممکن است جایگاه چهارمی‌شان به خطر بیفتد. تراکتور هفته گذشته پس از دو باخت پیاپی در خانه مقابل استقلال به تساوی رضایت داد و اگر این بار هم در اهواز نتیجه نگیرد آن وقت است که ملوان را باید بالاتر از خود در جدول ببیند. فولاد اگر نتواند امروز پیروز از زمین خارج شود هرچه بیشتر به سقوط نزدیک می‌شود. دیدار رفت دو تیم با دو گل به سود تبریزی‌ها به پایان رسیده است. تکرار این نتیجه آرزوی تیم‌های پایین جدولی است و جبرانش هدف بزرگ شاگردان ویسی.

استقلال -ذوب‌آهن
استقلال صدرنشین لیگ اگر بخواهد در پایان فصل جام را بالای سر ببرد، دیگر نباید غفلت کند و مثل بازی هفته گذشته‌اش امتیاز از دست دهد. آبی‌ها پنج فینال تا پایان فصل پیش رو دارند که اگر این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارند قطعاً قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به نام آنها ثبت خواهد شد. یکی از فینال‌های آنها تا قله قهرمانی مسابقه امروز با ذوب‌آهن است، مسابقه‌ای که حتماً با حضور پررنگ هواداران استقلال تماشایی خواهد شد. بعد از تغییرات مدیریتی و برکناری علی خطیر، شرایط برای کادر فنی و بازیکنان استقلال بهتر پیش می‌رود و آنها دیگر دغدغه‌ها و حواشی گذشته را نخواهند داشت و می‌توانند با تمرکز بیشتری بازی کنند. در طرف مقابل بازی امروز ذوب‌آهنی قرار دارد که در پنج بازی گذشته خود سینوسی نتیجه گرفته است. شاگردان ربیعی در پنج هفته اخیر دو پیروزی و سه شکست داشتند. آنها به همان اندازه که می‌توانند با گلباران تراکتور چشم‌ها را خیره کنند، قابلیت این را دارند که در خانه به نساجی ببازند. باید منتظر بمانیم و ببینیم ذوب‌آهن امروز مقابل استقلال با چهره اول خود یعنی یک تیم برنده بازی می‌کند یا باید مثل هفته گذشته چهره دوم و بازنده شاگردان ربیعی را مشاهده خواهیم کرد.

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از عصر دیروز با تقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان - شمس آذر قزوین آغاز شد که این مسابقه به تساوی بدون گل و تقسیم امتیاز انجامید.

برنامه دیدارهای باقیمانده از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

دوشنبه - 17 اردیبهشت 1403

پیکان تهران - آلومینیوم اراک، ساعت 17، ورزشگاه پاس قوامین تهران

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت 18:10، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی بندر انزلی

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت 19:30، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها