Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:25:49 GMT

هادی مظفری به سمت مدیرکل هنرهای تجسمی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۵۸۰۰

هادی مظفری به سمت مدیرکل هنرهای تجسمی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی هنرهای تجسمی صبح شنبه ۱۶ تیرماه در معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه، از خدمات مجید ملانوروزی مدیر کل قبلی هنرهای تجسمی قدردانی و هادی مظفری به عنوان مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در این جلسه گفت: ملانوروزی تحصیل کرده هنر و هنرمند است و در پنج سال حضور در دفتر هنرهای تجسمی، خدماتی ارائه کرد و تعداد نگارخانه ها افزایش یافت. امیدواریم مظفری نیز با توجه به تجربه هایی که دارد، بتواند زمینه مناسب تری را برای توسعه هنرهای تجسمی و پویایی این حوزه فراهم کند.

مجید ملانوروزی هم در این جلسه گفت: در این دوره، سعی شد اعتبار به موزه هنرهای معاصر تهران بازگردد و نمایشگاه های داخلی و خارجی در موزه برگزار شد. همچنین در این دوره بخش خصوصی در توسعه و رشد نگارخانه ها فعالیت کرد و نقش داشت. امیدواریم آقای مظفری با توجه به شناخت و تجربه های ارزشمند و موفقی که در حوزه فرهنگی و هنری دارد به توسعه بیشتر هنرهای تجسمی کمک کند.

هادی مظفری نیز در این جلسه از خدمات ملانوروزی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با همراهی هنرمندان و مجموعه هنری، فضای مناسب تری برای توسعه هنرهای تجسمی فراهم شود.

در بخشی از جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، با حضور خسرو طالب زاده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع هوشمندسازی سامانه های حوزه فعالیتی معاونت امور هنری برای صدور مجوز، در راستای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی برررسی شد.  

کد خبر 4340848 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید ملانوروزی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر رادیو خانه سینما بازیگر سینما تئاتر شهر سریال ایرانی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز آمار تغییر کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.
معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.
 منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور «محمدجواد هادی دهکردی» را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد. دهکردی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک بوده و پیش از این به عنوان معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردها در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد