Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مظفری مدیرکل جدید دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فاصله زمانی امضای حکمش توسط وزیر و مراسم معارفه که صبح امروز ۱۶ تیرماه برگزار شد به خبرنگار مهر گفت: این فاصله زمانی به دلیل یک مشکل اداری به وجود آمد آن هم این بود که برای انتقال من از شهرداری به دولت و هماهنگی آن باید مجوز لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور صادر می شد که پس از صادر شدن این مجوز، به عنوان مدیرکل در دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اولویت های کاری دفتر هنرهای تجسمی ارشاد و برنامه های پیش رو بیان کرد: حالا و در اولین روز از استقرارم در دفتر هنرهای تجسمی هیچ موردی مدنظرم نیست و کمی زمان نیاز دارم تا بررسی‌هایم را انجام دهم که ببینم چه تحویل گرفتم تا بتوانم اولویت هایم را از بین مسایلی چون جشنواره هنرهای تجسمی فجر، برگزاری جشنواره ها و بینال ها، بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران و... تعیین کنم.

هادی مظفری که در کارنامه خود سرپرستی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را دارد، از امروز ۱۶ تیرماه به جای مجید ملانوروزی به عنوان مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت شد.

کد خبر 4340860

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید ملانوروزی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر رادیو خانه سینما بازیگر سینما تئاتر شهر سریال ایرانی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد

عصر ایران - در پی انتشار خبری با عنوان «مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» وزارت ارشاد توضیحاتی ارسال کرد که عینا در ادامه می خوانید:

جوابیه وزارت فرهنگ به خبر سایت عصر ایران با عنوان «مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» 

در پی انتشار مطلبی در سایت عصر ایران با عنوان«مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 که در این لینک چاپ شده و در مطلب مذکور آمده که «فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌کشد بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است»؛ به اطلاع می‌رساند نویسنده مطلب می توانست با جستجویی ساده در اینترنت از شرایط ساخت مهر ادارات و سازمان‌های دولتی مطلع شود. برای نمونه به لینک زیر مراجعه شود: 
قوانین-و-مقررات-ساخت-مهر

توجه به این نکته مهم ضروری است که سازنده مهر در صورت ارائه نامه مرکز حراست، مجاز به ساخت مهر اداره دولتی است و به طور یقین صدور نامه مرکز حراست دستگاه دولتی نیز تابع ضوابط و مقررات مربوطه و گردش کار لازم است.

از این رو تاکید می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات تنها در مدت چهار روز ساخت مهر توسط دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجام رسیده است و خبر درج شده در سایت عصرایران بدون توجه به مقررات خاص ساخت مهرهای دولتی تهیه شده و از این رو  مقایسه ساخت مهر برای اشخاص غیردولتی (در کمتر از یک ساعت) با ضوابط ساخت مهر برای دستگاه های دولتی قیاس صحیحی نیست و به جاست که نسبت به تصحیح خبر توسط عصرایران اقدام شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند