Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در نشست صمیمی که به منظور توسعه همکاری های اقتصادی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی و با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از قطعه سازان این استان برگزار شد، محمدحسین فرهنگی با اشاره به توانمندی های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: این استان همواره در حوزه های مختلف صنعتی فعال بوده و با ساخت قطعات اصلی و مهم از تجهیزات مختلف صنعتی توانسته نقش بسیار مهمی را در صنایع کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از تجهیزاتی که در گذشته از خارج وارد کشور می شده و در تهیه آن همواره مشکل داشتیم و همچنین ارزبری بالایی داشته اند را با تلاش متخصصان این استان توانسته ایم داخلی سازی کنیم و از این رو در این استان وضعیت تولید قطعات در شرایط خوبی قرار دارد.

فرهنگی حضور جهرودی به عنوان یک مدیرعامل با تجربه در صنعت خودروسازی و توسعه دهنده قطعه سازی کشور را یک امتیاز برای گروه خودروسازی سایپا دانست و خواستار توسعه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا در استان آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت های این استان شد.

وی صنعت خودروسازی داخلی را بسیار تاثیرگذار و مهم در مبحث اشتغال دانست که باعث ظهور توانمندی های مهندسی در کشور می شود و بر ضرورت توجه به توسعه این صنعت تاکید کرد.

کد خبر 4340878

منبع: مهر

کلیدواژه: سایپا محمد حسین فرهنگی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بانک صادرات بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد سفرهای تابستانی فروشگاه زنجیره ای رفاه تسهیلات اشتغالزایی کالای ایرانی تاکسی آنلاین دستگاه خودپرداز استعفا تخفیف قرعه کشی میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو