Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:37:35 GMT

دستگیری باند عینک دودی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۶۶۵۷

دستگیری باند عینک دودی در مشهد

قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ گرداننده باندی معروف به عینک دودی با ۴۴ فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در مشهد خبر داد.

 سردار قادر کریمی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از خانه های مسکونی در خیابان های شهید رجایی و بلوار سرخس مشهد و اعلام شکایت مال باختگان دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع و دستگیری عاملان این سرقت ها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اقزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ بیات مختاری وارد عمل شدند و با تحقیق از چند محل مورد دستبرد  به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی متهم شد.

 وی گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی این گرداننده باند را پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش واقع در بلوار حر دستگیر و در بازرسی از منزل او مقادیر لوازم سرقتی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : پلیس در مرحله دوم این عملیات همدست متهم را نیز شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی اظهار داشت : پلیس در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز ۲ دستگاه بی سیم  دستی و ۱۰۰ عدد عینک دودی، یک عدد باتوم فلزی و مقادیر زیادی طلا و اموال مسروقه کشف شد.

سردار قادر کریمی گفت: این متهمان تا کنون به ۴۴ فقره سرقت از خانه های مردم اعتراف کرده اند و تحقیقات با دستور مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرقت از منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد