Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرزاد آشوبی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال دربرنامه زنده فصل داغ فوتبال امروز شبکه ورزش ضمن برشمردن سوابق فوتبالی خود از دوران نوجوانی گفت : من دوران فوتبالی خود را از جنوب تهران شروع کردم و ابتدا درعقاب تهران بازی میکردم و بعد از طرف باشگاه عقاب به خارج ازکشور رفتم که برای آینده فوتبالی من بسیار  موثر بود چراکه تجربیات خوبی پیداکردم و درزمان حضورم درباشگاه عقاب حمایت های خوبی ازطرف مسئولین این باشگاه از من شد و البته الان هم خوشحالم که باشگاه عقاب هنوز درفوتبال کشور فعال هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حال حاضر  باشگاه عقاب در لیگ سه باشگاه‌های کشور حاضر است.  

آشوبی با عنوان اینکه پس از عقاب به تیم پرسپولیس رفتم افزود: با سرمربی گری قطبی  درپرسپولیس آن سال قهرمان لیگ شدیم که یک قهرمانی خاطره انگیز وجاودانه برای من هست.  

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با عنوان اینکه پس از رفتن به باشگاه مس کرمان به تیم استقلال تهران پیوستم گفت : دوران کوتاهی هم با تیم ملی فوتبال با علی دایی بودم که تجربه خوبی درتیم ملی کسب کردم.  

آشوبی بااشاره به کیفیت بسیارخوب تیم ملی در رقابت های جام جهانی روسیه گفت : توانمندی کی روش درفوتبال ما یک غنیمت است و با حضور آقای کی روش درمدت هشت سال انتظار داشتم که این مربی باتجربه تیم ملی را هجومی تر میکرد و اگر در بازیهای جام جهانی تهاجمی بازی میکردیم شاید الان در مرحله بعدی ما حاضر می شدیم و مردم ما هم راضی تر بودند.

بازیکن سابق تیم های پرسپولیس واستقلال با ادعای اینکه تیم کشورمان حتما می بایست درمقابل تیم های بزرگ تدافعی بازی میکرد افزود: ما باید تاکتیکی می داشتیم که بلافاصله از حالت دفاعی به حمله برمی گشتیم و اگر اینگونه بود ما یقینا موفق می شدیم اما متاسفانه تیم ملی ما درهرسه بازی اش درلاک دفاعی فرو رفت و مالکیت توپ و میدان را به حریف واگذارکرد که این به ضرر تیم ملی ما شد.  

فرزاد آشوبی همچنین با اشاره به موقعیت های جدی تیم ملی فوتبال دربازیهای جام جهانی روسیه افزود: اگربناباشد که آقای کی روش درتیم ملی باشد باید ساختار تیم را هجومی کند و حتما تیم ملی ایران باید درجام ملت های آسیا هجومی عمل کند و بنظرم کی روش در رقابت های جام ملت های آسیا تیم ملی ایران را با سیستم هجومی به زمین خواهد فرستاد.

فرزاد آشوبی بااشاره به دیدار امروز اروگوئه و فرانسه درجام جهانی گفت: اروگوئه تیم زهرداری است و با داشتن مهاجمان پرتلاش می تواند فرانسه را آزاردهد و احتمالا امروز اروگوئه در بازی امروز با احتیاط بیشتر بازی خواهد کردو در این مسیر نگاهی عمیق به ضدحمله های خطرناک دارد.  

وی با اشاره به اینکه حالا این جام جام ستاره ها نیست افزود: متاسفانه تیم آلمان آن آلمان ۲۰۱۴ نبود اما برزیل حالا یک تیم تمام عیار وباکیفیت است.  

وی افزود: بهترین تیم ، بنظرم برزیل هست که مدعی جام هم خواهد بود.  کارمربیگری فوتبال را شروع کردم و درحال حاضر مربی تیم فوتبال آرش شهرری هستم. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فرزاد آشوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل

بازدید 5 جوجه‌های عقاب در لانه همواره در معرض شکار دیگر حیوانات هستند. یک کلاغ به این جوجه‌ها حمله کرد و پیش از سر رسیدن عقاب‌ها یکی از آنها را کشت و خورد اما این پایان ماجرا نبود. کاری که عقاب‌ها با این کلاغ کردند را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»
  • در انتظار برد تکراری
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • علاقه رئال مادرید به فرانکو ماستانتونو، هافبک 16 ساله ریورپلاته