Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:01:39 GMT

اردوی شاگردان ویسی از امروز در کرج

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۷۵۱۶

اردوی شاگردان ویسی از امروز در کرج

تیم نفت مسجدسلیمان از امروز اردوی خود را در کردان کرج به مدت ۱۰ روز آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قرار شد اردوی آماده سازی این تیم در شهرکرد برگزار شود اما در همان روزهای اول با ابراز نارضایتی بازیکنان و کادر فنی از امکانات موجود محل تمرینات این تیم به کرج انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ویسی اردوی 10 روزه خود را در کردان کرج برپا کرده اند تا همانند فصل گذشته تمرینات پیش فصل شان را در این شهر برگزار کنند.

 


هرچند ویسی طی روزهای گذشته به دلیل بیماری دراهواز بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته اما قرار شده بهروز مکوندی به کادر فنی نفت مسجدسلیمان اضافه شود.


از طرفی مسپولان باشگاه برای تکمیل فهرست خود مذاکراتشان را با بختیار رحمانی بازیکن باتجربه فصل قبل ذوب آهن اصفهان و موسی کولیبالی مدافع مالیایی خود آغاز کرده اند و این دو بازیکن در اردوی کردان به تیم اضافه خواهند شد.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان