Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:52:59 GMT

انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۷۹۹۴

انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی از انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۵۶ فقره سرقت در مازندران خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از برخی مالباختگان دریافتند، سارق یا سارقان به صورت انفرادی و بعضاً دو نفره با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مشخصات سارقان ماموران موفق شدند، دو متهم این پرونده به نام های"علی – پ" و " مهدی – الف " را با دو دستگاه موتور سیکلت در یکی از خیابان های شهر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار میرفیضی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه همدستان این افراد که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان می کردند در اقدامی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس تاکنون به ۵۶ فقره سرقت و کیف قاپی و سرقت تلفن همراه در شهرستان های بابل و قائم شهر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست همواره از حمل وجه نقد زیاد در هنگام تردد در سطح معابر عمومی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4340965

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار میرفیضی سرقت نیروی انتظامی مازندران بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد شیراز مشهد بیرجند خرم آباد یاسوج مواد مخدر خطبه های نماز جمعه آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان