Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:21:38 GMT

مدیرکل جدید اوقاف استان ایلام معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۸۰۶۰

مدیرکل جدید اوقاف استان ایلام معرفی شد

با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزارشد. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با حضور عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استان ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ظرفیت عظیم اربعین نقطه قوت بسیار ارزنده‌ای برای توسعه استان ایلام است.

عابد به دومین نکته تاریخی در پرونده مردم ایلام اشاره و گفت:  مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی مردم ایلام در هشت سال دوران دفاع مقدس از این مردم مردمی ایثارگر و شهادت طلب و مقاوم و ایستاده  ساخته است که شایسته تقدیر هستند.

قائم مقام سازمان اوقاف کشور ویژگی ولایت‌مداری مردم ایلام را شاخصه بعدی و مهم مردم ایلام نام برد و گفت: اولی‌ترین و مهم‌ترین خصیصه استان ایلام ولایت‌مداری این مردم است که زبان‌زده خاص و عام است و امروز امنیت مرزهای استان ایلام که مامن زوار حسینی(ع) است نشات گرفته از این سه خصلت‌ ولایت‌مداری، ایثار و مقاومت و شهادت طلبی است.

عابد تقویت و گسترش فرهنگ وقف را امری ضروری دانست و گفت: معرفی و ترویج فرهنگ وقف و تلاش در جهت احیاء این مهم در بین مردم را وظیفه همگانی است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام شهیدی فر، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان ایلام تجلیل و حجت الاسلام مرتضی عزیزی، به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی