Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق نجفي در نشست مشترك با روسای تشكل هاي تخصصي و اتحاديه كفش تهران با اشاره به اعطاي مشوق به صنوف توليدي جهت استقراردر شهركهای صنعتی خبرداد:  مشوق های مناسبي به صنعتگران حوزه كيف و كفش ومصنوعات چرمي  جهت استقرار در شهركهای صنعتی اعطا مي شود.

 در نشست مشترك معاون وزيرصنعت ، معدن وتجارت با نمايندگاني از اتحاديه‌های  كفش تهران ، مشكلات و موانع  پيش روی توليد اين صنعت مورد بررسی قرار گرفت  و تصميات و راهكارهای لازم جهت بهبود وضعيت توليد اين صنعت اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهيل در ورود مواد اوليه ضروری صنعت كيف وكفش چرم ،افزايش قيمت تمام شده توليد ، فقدان بازارهاي صادراتی متنوع  ، تسريع در استقرار واحدهای صنفی توليدی در شهركهای صنعتی از جمله موضوعاتی بود كه در اين نشست مطرح شد.

 صادق نجفی ‌مديرعامل سازمان‌ صنايع كوچك وشهركهای صنعتی ايران  در اين جلسه هماهنگی با گمرك جهت تسهيل ورود مواد اوليه ضروری به كشور را در اولويت سازمان عنوان كرد و از اعطای مشوق ها در واگذاری اراضی صنعتی به صنعتگران  جهت استقرار در شهركها ونواحی صنعتی خبرداد.

معاون وزير صنعت،معدن وتجارت همچنين توسعه بازار صادراتی در صنعت كفش را در بهبود وضعيت توليد اين صنعت موثر برشمرد و خواستار  مديريت صادرات محصولات آن  شد.

نجفی به اتحاديه صنعت كيف وكفش  چرم پيشنهاد داد طرحی جهت  صادرات كفش به كشورهای روسيه ،اكراين ، بلاروس و... تهيه و مزيت های حضور در اين بازارها را مورد بررسی قرار دهند.

وي تاکیدكرد:  در سال جاري 1300 ميليارد تومان  اعتبار از محل تبصره 6قانون بودجه سال 97 جهت مشوق های صادراتی براي خوشه های صنعتی ،واحدهای دانش بنيان  ،استارتاپ ها و... در نظر گرفته شده است كه با همكاری سازمان توسعه تجارت می توان برای  صنعت كفش نيز در صورت ارائه  طرح جامع مديريت صادرات و برنامه ريزی برای بازارهای هدف  ،اعتباراتی در نظر گرفت.

انتهای پیام/

دیدار معاون وزیر صنعت با تشکل های کفش

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد