Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ به مناسبت حمایت از کالای ایرانی و روز جهانی مبارزه با مواد مخدرو قاچاق کالا و ارز، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور خیل عظیم مردم ،" مجتبی خانجانی" معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری،"فکوریان" بخشدار مرکزی ری،مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، دهیاران و دیگر مسوولان شهرستان در بخش مرکزی ری و در روستاهای صالح آباد شرقی، اسلام آباد سیمان تهران و شهرک جاده نظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری طی سخنانی در این همایش با اشاره به اطلاع از مشکلات روستاهای بخش مرکزی ری بیان داشت: امیدواریم با همت و کمک دستگاه های مختلف شهرستان ری و همراهی مردم عزیز این بخش ، شاهد رفع این مشکلات از جمله نهر و کانال ری ورامین خواهیم بود. وی در ادامه افزود: همراهی و همیاری و صبر مردم شریف بخش مرکزی می تواند نقش بزرگی را در راه پیشرفت و تعالی این بخش ایفاء نماید.

فکوریان با اشاره به حضور پرشور مردم بخصوص بانوان در همایش پیاده روی خانوادگی افزود: زنان می توانند متولیان تحکیم بنیان خانواده در جامعه و در راستای حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی جامعه زنان قاچاق کالا و ارز مبارزه با مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است