Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه امروز شنبه اعلام کرد که بنعلی ایلدریم نخست وزیر کنونی این کشور را به عنوان نامزد احراز تصدی ریاست پارلمان ترکیه معرفی کرده است.

این در حالیست که با تغییر نظام پارلمانی به ریاستی، پُست نخست وزیری در این کشور حذف شده و اختیارات ویژه ای به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور تفویض می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، بر اساس اعلام سعدی گون رئیس شورای عالی انتخابات ترکیه، در انتخابات پارلمانی ۲۴ ژوئن  حزب عدالت و توسعه ۲۹۵، حزب جمهوری خلق ۱۴۶، حزب دموکراتیک خلق ها ۶۷، حزب حرکت ملی ۴۹ و حزب نیک ۴۳ کرسی در پارلمان را به دست آورده اند؛ لذا تعداد بالای کرسی های به دست آمده توسط این حزب در انتخابات، گویای احتمال بالای ریاست ایلدریم بر پارلمان خواهد بود.

کد خبر 4340985

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 2018 ترکیه بنعلی ایلدریم ترکیه حزب عدالت و توسعه ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین ایران دونالد ترامپ عراق اتحادیه اروپا جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ترکیه افغانستان ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس