Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز شنبه با پشتیبانی نیروی هوایی عربستان، دو بار به منطقه التحتیا در ساحل غربی یمن حمله کردند که هر دو بار با مقاومت نیروهای یمنی مواجه شدند.

منابع نظامی یمن اعلام کردند که در این درگیری، ۲۸ نفر از عناصر مزدور در درگیری با نیروهای یمنی در محور التحتیا کشته و ۲۲ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد که در این درگیری‌ها همچنین ۱۰ خودروی نظامی متعلق به شبه نظامیان که در ساحل غربی یمن قرار دارد، منهدم شدند.

او گفته که نیروهای یمنی موفق شدند در این دو عملیات مقاومت، ۱۰ خودروی نظامی مزدوران و همچنین چهار خودروی زرهی آمریکایی را منهدم کنند.

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن اخیرا طی سخنانی هشدار داد که متجاوزان به زودی با اتفاق‌های غیر منتظره‌ای روبه رو خواهند شد و ساحل غربی گورستان متجاوزان خواهد بود.

ائتلاف خودخوانده عربی به سرکردگی عربستان و امارات چهارشنبه (23خرداد) به رغم هشدارهای بین المللی درباره وخامت اوضاع انسانی، حملات گسترده‌ای را برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن آغاز کرد که تاکنون با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور روبه رو شده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله