Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس – ايرنا – مديرکل تامين اجتماعي هرمزگان گفت: اين سازمان هفت هزار و 950 ميليارد ريال از کارفرمايان و بنگاه هاي اقتصادي استان طلبکار است که تسويه آن موجب خدمت دهي بهتر به 947 هزار و 944 نفر بيمه شده زير پوشش در استان مي شود.

به گزارش ايرنا، سيد فاضل حيدري بلوکي روز شنبه در نشست خبري به مناسبت هفته تامين اجتماعي (19 تا 25 تير) اظهار داشت: سازمان مرکزي مبلغي حدود 470 ميليارد ريال به عنوان سهم بدهي دولت در استان هرمزگان به اين اداره کل اعلام کرده بود که با استفاده از روش هاي مالي اوراق مشارکت و اسناد خزانه دريافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: همچنين بخشي از بدهي اداره ها و نهادهاي استان مانند برخي شهرداري ها، سازمان جهاد کشاورزي و غيره به صورت تهاتر و دريافت خدمت پرداخت مي شود.
مديرکل تامين اجتماعي هرمزگان همچنين گفت: در يک سال گذشته روزانه نزديک به 15ميليارد ريال در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در استان پرداخت شده است.
مدير درمان تامين اجتماعي هرمزگان نيز در اين نشست اظهار داشت: سال گذشته تعداد تخت هاي فعال بيمارستان خليج فارس بندرعباس از 225 تخت به 240 تخت رسيد.
دکتر مريم اميري بيان داشت: تلاش داريم 29 تخت بر تعداد تخت هاي فعال بيمارستان خليج فارس بندرعباس اضافه کنيم که به شرط توافق براي جذب کادر درماني، محقق مي شود.
افزون بر 318 هزار بيمه شده اصلي و 552 هزار بيمه شده تبعي در هرمزگان زير پوشش خدمت هاي تامين اجتماعي قرار دارند.
3219/2094
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی