Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری رودسر گفت:‌ با حضور دستگاه‌های ذیربط و نیروهای خدمات‌رسان مشکل تأمین آب شرب روستاهای سیل‌زده اشکورات رودسر برطرف شد. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ استانها گیلان نظرات

علی وارسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ مشکل تأمین آب شرب روستاهای پایین‌دست و بالادستی اشکورات رودسر با حضور نیروهای خدمات‌رسان و دستگاه‌های متولی برطرف شد و هم‌اکنون مردم این مناطق دغدغه‌ای در این باره ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید بر حجم زیاد خسارات وارده ‌ناشی از سیلاب و رانش زمین بیان داشت: تمام مجموعه‌ها و عواملی که در منطقه اشکورات از ابتدا تاکنون حضور داشتند با کار جهادی توانستند به مدد الهی خدمات و امکانات لازم مردم آسیب‌دیده از سیل را فراهم کنند.

وارسته به تلاش نیروهای هلال‌ احمر به‌ویژه در مورد جست‌و‌جوی مفقودان حادثه سیل اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر نیز نیروهای ویژه جمعیت هلال احمر در منطقه کاکرود به پایش منطقه می‌پردازند تا اجساد مابقی مفقودان سیلاب و رانش اخیر اشکورات را پیدا کنند.

وی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم منطقه اشکورات اشاره کرد و ابراز داشت:‌ به علت جاری شدن سیل راه دسترسی بسیاری از روستاها از جمله جاده اصلی کاکرود مسدود شده بود که با همکاری عوامل راهداری نسبت به بازگشایی مسیرهای مورد نظر اقدام کردیم.

سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید بر اینکه مردم این مناطق از لحاظ قطعی برق و مسائلی از این قبیل مشکلی نداشتند تصریح کرد:‌ با مدیریت خوب شرکت برق و با وجود احتمال آسیب‌دیدگی تأسیسات برق‌ رسانی،‌ تاکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی در این مورد رخ نداده است.

وارسته از ادامه رانش زمین در برخی از نقاط منطقه اشکورات سخن گفت و عنوان کرد:‌ معضل آب کشاورزی یکی دیگر از دغدغه‌های مهم مردم بود که با وجود ادامه پدیده رانش در منطقه و احتمال جابجایی تأسیسات آبرسانی،‌ اقدامات لازم جهت تأمین آب مورد نیاز اهالی انجام شد.

وی به روند ساخت و آماده‌سازی جاده دسترسی روستای کاکرود اشاره کرد و ابراز داشت:‌ تمام کارها و امور اولیه جهت احداث یک مسیر جدید و ایمن برای اهالی روستای کاکرود انجام شده که با حل برخی از مشکلات و موانع جزئی به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری رودسر بازسازی منازل تخریب شده را نیز مورد تأکید قرار داد و بیان داشت:‌ به محض نهایی شدن زمین مورد نظر توسط اهالی منطقه جهت ساخت منازل مسکونی،‌ عملیات مورد نظر توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در کوتاهترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

وارسته اوضاع کلی در منطقه اشکورات‌ را نسبتاً مطلوب دانست و اظهار داشت:‌ در همان روزهای نخستین وقوع حادثه به مردم و اهالی آسیب‌دیده از سیل اعلام کردیم که تا آخرین لحظه برای خدمت‌رسانی به آنان تلاش خواهیم کرد که با یاری خداوند متعال این امر تاکنون محقق شده است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • برداشت گل گاوزبان از باغات اشکورات رودسر
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد