Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دوره تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد از امروز (شنبه) با شرکت اعضای فعال سازمان جوانان استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، خوزستان، هرمزگان، گلستان و البرز در مرکز سلامت تبریز در حال برگزاری است.
جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین آغاز این دوره با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه گفت: باید قبل از افتادن جوانان در دام خانمان سوز اعتیاد، آگاهی ها و آموزش های لازم از طریق دستگاه ها و متولیان امور به آنان ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدهادی موسوی افزود: ورود جمعیت هلال احمر به موضوع اعتیاد به عنوان یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی گامی مهم در راستای ارتقای سطح آگاهی های جوانان است.
وی اظهار داشت: اعضای شرکت کننده در این دوره ها با فراگیری آموزه های ارزشمند، حاملان و سفیران نشاط در جامعه خواهند شد و در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی گام برخواهند داشت.
فرزاد کریمیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تشریح اقدام های این معاونت در حوزه اعتیاد گفت: سه دوره از کارگاه های تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح ملی پیمان قبل از ماه مبارک رمضان با حضور اعضای جوانان استان های مختلف از سراسر کشور براساس تقسیم بندی برگزار شده است.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی آسیب های اجتماعی اعتیاد پیشگیری از اعتیاد مدیرعامل جمعیت هلال احمر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خور و بیابانک گفت: عصر روز سه شنبه سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار داشت: طی تماس با مرکز عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه حوالی ساعت ۱۷ امروز _سه شنبه هفتم فروردین_ گزارش شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی ۵ نفره به منطقه مذکور اعزام شد که طی عملیاتی بسیار حساس و سخت به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خوروبیابانک و رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدامات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: این جوان حادثه دیده به پایین کوه انتقال یافت و تحویل پرسنل اورژانس خوروبیابانک شد.

کد خبر 739493

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ نفر از اعضای هلال احمر فلسطین پس از ۴۵ روز اسارت توسط رژیم صهیونیستی + فیلم
  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر