Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه بنعلی ایلدریم نخست وزیر کنونی را به عنوان کاندید احراز ریاست پارلمان در این کشور معرفی کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از حریت، حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه امروز شنبه اعلام کرد که بنعلی ایلدریم نخست وزیر کنونی این کشور را به عنوان نامزد احراز تصدی ریاست پارلمان ترکیه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که با تغییر نظام پارلمانی به ریاستی، پُست نخست وزیری در این کشور حذف شده و اختیارات ویژه‌ای به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور تفویض می‌شود.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام سعدی گون رئیس شورای عالی انتخابات ترکیه، در انتخابات پارلمانی ۲۴ ژوئن حزب عدالت و توسعه ۲۹۵، حزب جمهوری خلق ۱۴۶، حزب دموکراتیک خلق‌ها ۶۷، حزب حرکت ملی ۴۹ و حزب نیک ۴۳ کرسی در پارلمان را به دست آورده اند؛ لذا تعداد بالای کرسی‌های به دست آمده توسط این حزب در انتخابات، گویای احتمال بالای ریاست ایلدریم بر پارلمان خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WuM

منبع: فردا

کلیدواژه: حزب عدالت و توسعه ایلدریم نامزد ریاست پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز