Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از المیادین، یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن بیش از 50 تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه التحیتا در ساحل غربی این کشور خبر داد.

وی گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در حالی که از پشتیبانی گسترده جنگنده‌های این ائتلاف برخوردار بودند دوبار به بخش التحیتا حمله کردند که هر دوبار با مقاومت نیروهای یمنی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود که در جریان این عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، 10 خودروی نظامی مزدوران منهدم شد.

وی تأکید کرد که خطوط امدادرسانی به مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در امتداد خط ساحلی همچنان مسدود است و در تیررس نیروهای یمنی قرار دارد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی‌های خود رشته‌کوه‌های مشرف بر "وادی الحنانه" در جنوب غرب تعز را بازپس گرفتند که در جریان این عملیات شمار زیادی از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و  مستعفی این کشور به‌هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و شماری از آن‌ها نیز به‌اسارت درآمدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • یسنا زنده پیدا شد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات