Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:56:29 GMT

استان قم میزبان مسابقات بوکس منطقه یک کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۰۷۲۲

استان قم میزبان مسابقات بوکس منطقه یک کشور شد

رئیس هیئت بوکس قم گفت: مسابقات بوکس منطقه یک کشور برای نخستین بار در قم در حال برگزاری است. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ استانها قم نظرات

مجید عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه مسابقات بوکس منطقه یک کشور برای نخستین بار در قم در حال برگزاری است، اظهار داشت: فدراسیون بوکس برای بهتر برگزار شدن مسابقات بوکس کشور را به شش منطقه تقسیم و قم عضو منطقه یک شهرهای کشور است که متشکل از استان‌های تهران، توابع تهران، قم، مرکزی، البرز و قزوین شده و از مهم‌ترین مناطق بوکسی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قم به‌عنوان معین این مسابقات و رئیس هیئت بوکس قم مسئول مسابقات بوکس منطقه یک کشور است، افزود: قم در این مسابقاتی که در حال برگزاری است در اوزان 56،60،69،75 و 91 نماینده دارد همچنین فینال شش منطقه کشور 25 تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بوکس قم خاطرنشان کرد: بوکس قم در دو وزن 56 و 69 کیلوگرم در تیم ملی نماینده دارد که امیدواریم یکی از این دو نفر را به مسابقات برون‌مرزی که به‌احتمال ‌قوی مسابقات دانشجویان جهان است و در شهریورماه  سال جاری برگزار می‌شود بفرستیم.

وی تصریح کرد: در اردبیهشت ماه سال جاری نیز مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس در قم برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر

مقیمی رئیس پایگاه بسیج خواهران اشکذر در گفت و گو گفت: محفل انس با قرآن و جزء خوانی این کتاب آسمانی در ماه رمضان به همت پایگاه‌های بسیج این شهرستان در اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مراسم احیا این شهرستان نیز در حسینیه حاج غلامرضا و امامزاده مراد به همت پایگاه‌های بسیج شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

مقیمی تصریح کرد: برگزاری کلاس تفسیر قرآن هر روز در امامزاده مراد شهرستان اشکذر با اهدا هدایایی به همت پایگاه زینب کبری (س) برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: طبخ غذا و توزیع بین روزه داران نیز به همت گروه جهادی پایگاه بسیج زینب کبری (س) انجام می‌شود.

او اظهار داشت: مسابقه ۳۰ روز حفظ ۳۰ آیه از قرآن به همت پایگاه رقیه (س) در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود که کار بسیار ارزشمندی است.

مقیمی گفت: مناجات خوانی شب‌های قدر نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج رقیه (س) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ختم قرآن نیز هدیه به شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهیدان در ماه رمضان زنده نگه داشته می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر اظهار داشت: برنامه افطاری برای روزه اولی‌ها نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) در امامزاده مراد این شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: برنامه افطاری روزه اولی‌ها در کنار مادر شهید نیز به همت پایگاه مقاومت دوازده امام اشکذر و بصیرت مجومرد در منزل مادر شهید و پارک وکیل مجومرد برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: برنامه کافه شهدا نیز در پارک بزرگ این شهرستان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان