Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به همراه جمعي از مديران ارشد گروه سايپا ضمن حضور در اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي تبريز با رئيس اتاق بازرگاني وجمعي از قطعه سازان استان آذربايجان شرقي به گفتگو پرداخت. آفتاب‌‌نیوز : مهندس محسن جهرودي با اشاره به تحريم هاي مجددي كه عليه كشور اعمال خواهد شد گفت: در كشور هرگاه نقدينگي وجود داشته و وضعيت ارزي كشور مساعد بوده عملكرد صنعتگران كشور ديده نشده است چراكه درهاي واردات باز بوده و بيگانگان به راحتي در كشور حضور داشته و فعاليت كرده اند ومتاسفانه با بروز مشكلات، اين شركت هاي خارجي به راحتي كشور را ترك كرده و رفته اند و در اين بين فعاليت هاي قطعه سازان داخلي همچنان ادامه دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: سايپا در بحث همكاري با قطعه سازان داخلي هيچ گونه حد و مرزي ندارد و تلاش داريم بتوانيم از تمامي پتانسيل هاي داخلي بهترين استفاده را كنيم و در قطعاتي كه نمونه داخلي وجود ندارد و در حال ايجاد خودكفايي هستيم بيشترين توجه و حمايت را خواهيم داشت.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تاكيد كرد: خوشبختانه در كشور هم داراي متخصص هستيم و هم تجربه بيش از نيم قرن خودروسازي در كشور وجود دارد و مي توان از اين توان در داخلي سازي قطعات به مراتب بهره برداري بيشتر و بهتري كرد و به صراحت اعلام مي كنم از شركت هايي كه توان توليد داخلي سازي قطعاتي كه از خارج وارد مي شده را دارند در هر كجاي كشور كه هستند حمايت خواهيم كرد.
وي گفت: استراتژي سايپا حمايت از قطعه سازان است و به هيچ عنوان نگاه به قطعه ساز شدن نداريم و در حال واگذاري قطعه سازي هايي هستيم كه متعلق به سايپا هستند و در اين برهه زماني اگر قطعه سازي با كيفيت مدنظر سايپا قطعه توليد كند حتما با آن همكاري خواهيم كرد.
جهرودي افزود: به منظور بهره گيري بهتر و ايجاد تمركز در همكاري و حمايت گروه سايپا، ‌پيشنهاد مي كنم گروهي از صنعت گران استان با حضور نمايندگان سايپا در قالب كارگروهي تخصصي تشكيل جلسه دهند و با بررسي توانمندي هاي استان در جهت ايجاد خودكفايي و ساخت قطعات خاص حركت كنند و در اين مسير هرگونه حمايتي نياز باشد از آن دريغ نخواهيم كرد.
وي تصريح كرد: بر اساس استراتژي تعريف شده سايپا و در جهت حمايت از قطعه سازان به خصوص قطعه سازان متوسط و كوچك در سراسر كشور، در هفته هاي اخير مبالغي را به سيستم قطعه سازي پرداخت خواهيم كرد، همچنين كساني كه نياز به نقدينگي دارند با حمايت گروه سايپا، به بانك مهر اقتصاد معرفي خواهند شد تا بتوانند به راحتي از تسهيلات بانكي و دريافت وام هاي مناسب استفاده كنند. 
منبع: سايپانيوز کد خبر: ۵۳۳۲۳۷ تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری