Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از 650 مورد بازرسی وآزمون صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع در سه ماه اول سالجاری خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، هاشم علایی با اعلام این خبر گفت: صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است که به صورت  سالیانه  و دوره ای مورد سنجش و آزمون قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اظهار داشت: با توجه به مشمول استاندارد اجباری بودن نازل های سوخت مایع اداره کل استاندارد اردبیل در 3 ماهه سال جاری با هماهنگی و همکاری شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اقدام به بازرسی وکنترل عملکرد نازل های سوخت مایع  به صورت دوره ای کرده است. 
وی خاطر نشان کرد در این بازرسی ها صحت عملکرد 650 نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است که نسبت به برنامه عملیاتی پیش بینی شده، شاهد تحقق41 درصدی درزمینه بازرسی نازل ها دراستان در سه ماهه اول  بوده ایم. 
علایی یادآور شد: از مجموع 650آزمون نازل سوخت در سطح استان صحت عملکرد  647 نازل مورد قبول و3 مورد مردود اعلام شده است که بعد از تعمیرات دوباره ، مورد آزمون قرار گرفت ومجوزبه کاری گیری مجدد آنها اعلام شد.   وی تاکید کرد: در صورت تائید صحت عملکرد نازل های سوخت  برچسب انجام آزمون دوره ای قابل مشاهده  بر روی آنها  نصب ودر صورت عدم تائید صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود. 
علایی از مردم درخواست کرد: در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به برچسب انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد اردبیل اطلاع دهند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل استاندارد ایران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شماره تلفن جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری