Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان اصفهان، این انتخاب با هدف شناسايي استعدادها و استفاده از خلاقيت هاي كودكان و نوجوانان و بسترسازي براي تعميق ريشه هاي فرهنگي و هنري در ميان كودكان و نوجوانان انجام می شود و در فرایند این کار خبرنگاران نوجوان اين دوره از جشنواره از بين متقاضيان 13 تا 16 سال انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبيرخانه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان، متقاضيان مي توانند تا 20 تيرماه براي ثبت نام به دفتر دبيرخانه اين جشنواره واقع در خيابان آمادگاه، روبروي هتل عباسي و يا خانه نوجوان به نشاني خيابان جي، خيابان لاهور، خيابان مفتح شرقي، مراجعه  کنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس هاي 32212041- 031 (دبيرخانه جشنواره) و 32304030-031 (خانه نوجوان) تماس بگیرند.

مدارك مورد نياز براي ثبت نام، اصل و كپي كارت ملي و دو قطعه عكس 4*3 است. پس از ثبت نام، انجام آزمون، مصاحبه حضوري و برگزاري دوره آموزشي، در نهايت 15 نفر (10 نفر خبرنگار و 5 نفر عکاس) از ميان متقاضيان انتخاب و براي حضور در جشنواره معرفي خواهند شد. 

گفتني است سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان 8 تا 14 شهريور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها