Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوشنبه همه چیز در خصوص آینده روسونری شفاف خواهد شد.

طرفداری- منابع خبری معتبر در خصوص فروش میلان، با قاطعیت نمی توانند صحبت کنند، اما احتمالاتی ارائه کرده اند که شانس رخ دادن‌شان بسیار بالاست.

به گزارش Il Sole 24 Ore، لی یونگ هونگ نتوانست در مهلت تعیین شده 32 میلیون یورو را به حساب الیوت برگرداند، بنابراین این موسسه پروسه در اختیار گرفتن و فروش میلان را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته لی دو راهکار دارد: یا صبح دوشنبه 32 میلیون یورو را جور کند و تعهد دهد که خیلی زود باقی بدهی خود را پرداخت خواهد که احتمالش بسیار ضعیف است، یا طی 24 ساعت آینده با خریدار جدیدی به توافق برسد و سهم خود را بفروشد.

گفته می شود تاجر چینی، با یک سرمایه گذار روس در حال مذاکره است. همانطور که پیش از این هم اشاره شده بود، آلیشر عثمانف تمایل به خرید باشگاه میلان دارد. در صورتی که الیوت کنترل روسونری را برعهده گیرد، فورا باشگاه را به روکو کومیسو خواهد فروخت و انتظار می رود اومبرتو گاندینی، به جای فاسونه وارد باشگاه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگوشی‌های خیلی بامزه یک پاندا / حیوانی که تقریبا منقرض شده بود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • بازیگوشی‌های خیلی بامزه یک پاندا / حیوانی که تقریبا منقرض شده بود (فیلم)
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید