Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری به تداوم ناآرامی‌ها در نانت فرانسه و امنیتی شدن این شهر خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ناآرامی‌ها در شهر نانت فرانسه روز گذشته وارد چهارمین روز شد و جمعه شب ده‌ها وسیله نقلیه در جریان شورش‌های شهر آتش زده شد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» اعتراض‌ها در نانت پس از آن آغاز شد که پلیس در یک ایست و بازرسی جوانی 22 ساله و سیاه پوست را هدف گلوله قرار داد و کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس مدعی شد که این جوان عضو گروه‌های خلافکار بوده و پس از  مواجهه با نیروهای پلیس قصد فرار داشته است.

بر اساس این گزارش، فروش بنزین و مواد محترقه در این شهر از بیم ساخت کوکتل مولتوف  که در شورش‌های خیابانی از آن استفاده می‌شود، از سوی نیروهای امنیتی متوقف شده است.

 پلیس این شهر همچنین اعلام کرد که پنجشنبه شب گذشته 52 دستگاه خودرو و هشت ساختمان در جریان ناآرامی‌های نانت آتش زده شدند.آخرین گزارش‌ها حکایت از آن دارند که شهر نانت کماکان وضعیتی امنیتی دارد.

 شهرهای فرانسه از جمله پاریس، پایتخت این کشور در فوریه گذشته  نیز در واکنش به برخورد خشونت‌بار پلیس با یک جوان سیاه‌پوست، صحنه اعتراض‌های گسترده مردمی بود. در جریان آن حادثه، چند مامور پلیس علاوه بر ضرب و شتم جوانی، او را مورد آزار جنسی قرار دادند.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرانسه نانت ناآرامی آتش زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم