Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین بازیکن بازی انگلیس - سوئد گفت: انتقادات در من اثر منفی نمی‌گذارد و تنها باعث بهتر شدن من می‌شود. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوردن پیکفورد، سنگربان تیم ملی انگلیس پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل سوئد و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 از یک روز ویژه برای فوتبال انگلیس سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او که به‌عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، اظهار داشت: توانایی خودمان را می‌شناسیم و اتحاد لازم را داریم. آنقدر توانایی داریم که بتوانیم خودمان را در زمین کنترل کنیم. ما به سختی تلاش کردیم و با اتحاد تیمی یک پیروزی بزرگ و رقابتی بدون گل خورده را پشت سر گذاشتیم. احساس فشار بیش از حدی را ندارم. روز ویژه‌ای برای فوتبال ما شکل گرفت.

پیکفورد در ادامه افزود: ترجیح می‌دهم در لحظه زندگی کنم و برای امروز جشن بگیرم. احساس قدرت می‌کنم و هیچ موضوعی نمی‌تواند این حس را از من دور کند. قصد دارم در ادامه راه بهترین عملکرد خودم را ارائه کنم. انتقادات در من اثر منفی نمی‌گذارد و تنها باعث بهتر شدن من می‌شود.

 انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت

چهره دومین تیم صعودکننده به سطح اول فوتبال انگلیس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لسترسیتی دومین تیم صعودکننده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نیز مشخص و این افتخار نصیب تیم ایپسویچ تاون شد.

دیدارهای چهل‌و‌ششمین و آخرین هفته از رقابت‌های چمپیونشیپ فصل 24-2023 امروز (شنبه) به‌صورت همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایپسویچ تاون تیم دوم جدول در خانه برابر تیم هادرزفیلد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این در حالی بود که حتی یک تساوی هم منجر به صعود شاگردان کایران مک‌کنا می‌شد. در واقع با توجه به شکست خانگی لیدزیونایتد رده سومی در بازی همزمان مقابل ساوتهمپتون، شکست هم حکم به صعود ایپسویچ تاون می‌داد.

پارما به سری A برگشت

 

این نتایج باعث ایجاد اختلاف شش امتیازی میلان ایپسویچ تاون و لیدزیونایتد و قطعی شدن صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس شد. آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس به سال 2002 برمی‌گشت.

چهره سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس در پایان دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم چمپیونشیپ شامل لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست‌بروموویچ و نوریچ‌سیتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت