Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-26@03:07:37 GMT

بیوگرافی و عکس قاتل وحید مرادی در زندان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۱۵۲۸

بیوگرافی و عکس قاتل وحید مرادی در زندان

بیوگرافی و عکس قاتل وحید مرادی در زندان

 

به گزارش ایران ناز وحید مرادی شرور معروف پایتخت چند روز پیش در زندان رجایی شهر کرج بر اثر اصابت جسم برنده و تیز به گردنش جان خود را از دست داد . قاتل وحید مرادی که خود به علت قتل در زندان رجایی شهر کرج به سر میبرد شناسایی و دستگیر شد . کسی که وحید مرادی شرور معروف تهران را در زندان رجایی شهر به قتل رساند شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هویت قاتل وحید مرادی شرور معروف تهران مشخص شد. هویت قاتل وحید مرادی شرور معروف پایتخت در حالی فاش شد که او با یک پرونده قتل دیگر در زندان درگیر بود.   قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر کرج رخ داده بود

 

خبرها حکایت از این داشت که وحید مرادی ، شرور سرشناس تهران و ملقب به عقاب ایران هنگام هواخوری در زندان با یکی دیگر از زندانیان درگیر شده و در جریان این درگیری با ضربات جسم تیزی به قتل رسیده است.

 

 

سعید قاتل وحید مرادی در زندان

 

قاتل وحید مرادی کیست؟

 

شامگاه 13 بهمن سال 95 بود که درگیری چند تن از اراذل و اوباش در خیابان منصور و آشتیانی به پلیس گزارش شد. اکیپی از ماموران کلانتری بیسیم به محل حادثه اعزام شدند.

 

با حضور ماموران مشخص شد که در جریان این درگیری فردی به نام علی با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است. تحقیقات نشان داد که مقتول با ضرب گلوله سعید، یکی از اشرار سطح یک تهران به قتل رسیده است.

 

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید و همدستش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام مخفیگاه هر دو آنها در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم – منطقه توانیر شناسایی شد.

 

با شناسایی مخفیگاه سعید و همدستش، هر دو در دو عملیات همزمان در شامگاه یکشنبه 15 بهمن 1395 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

در جریان تحقیقات از سعید مشخص شد که او علاوه بر قتل علی، در یک سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز نقش داشته است.

 

جنایت در زندان

 

چند روز گذشته هنگام هواخوری میان وحید مرادی و سعید درگیری لفظی رخ داد که این درگیری در سالن زندان نیز ادامه پیدا کرد. در ادامه این درگیری به زد و خورد تبدیل شد که در نهایت وحید با جسم تیزی به قتل رسید.هم اکنون تحقیقات از سعید برای رازگشایی از این پرونده قتل ادامه دارد.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند