Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی شامگاه امروز شنبه 16 تیرماه در مسجد حضرت ولیعصر شهرک شهید محلاتی در سخنرانی با موضوع "تحلیلی بر نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور" با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید پس از خروج آمریکا از برجام، صحنه را مدیریت می‌کرد، گفت: در این راستا ایران شروع به مذاکره با اروپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه آمریکا اعلام کرد قصد دارد صادرات نفت ایران را قطع کند، اظهار داشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران سخنانی راهبردی در سوئیس  مطرح کرد که نیاز بود کسی که می‌تواند آن تهدیدات را عملی کند از او پشتیبانی کند، بنابراین سردار قاسم سلیمانی برای خنثی‌سازی توطئه دشمن در یک نامه حساب شده از سخنان آقای روحانی حمایت و تشکر کرد و این پیام به دنیا ارسال شد که تهدیدات رئیس جمهور درباره صادرات نفت توخالی نیست و از سوی کسانی که در منطقه کارهای بزرگی انجام داده‌اند پشتیبانی می‌شود.

ادامه دارد...

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در آستانه روز ارتش نیروهای ارتش مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدا با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069768 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • رئیس جمهور: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون با آرمین زارعی خواننده مشهور پاپ
  • تقابل ایران گریز ناپذیر
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود