Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:48:20 GMT

شروع نیمه دوم/ کرواسی یک - روسیه یک

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۲۱۰۹

شروع نیمه دوم/ کرواسی یک - روسیه یک

دو تیم کرواسی و روسیه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان رفتند.

کرواسی ۱ - ۱ روسیه

داور: ساندرو ریکی (برزیل)

ورزشگاه: سوچی

گل: دنیس چریشف (۳۱) روسیه، آندره کراماریچ (۴۰) کرواسی

کارت زرد: دژان لاورن، استرینیچ (کرواسی)

کارت قرمز : -

ترکیب کرواسی:  دنیل سوباشیچ، سیم ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان پریشیچ، دژان لاورن، ایوان راکیتیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، ماریو مانژوکیچ، آنته ربیچ، دوماگوی ویدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب روسیه: ایگور آکنفیف، مانوئل فرناندس، ایلیا کوته‌پوف، سرگئی ایگناشویچ، دنیس چریشف، دالر کوزائف، رومن زوبنین، فلور کودریاشوف، آلکساندر گولووین، آلکساندر سامدوف، آرتم زیوبا.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی دو تیم کرواسی و روسیه در سوچی  برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانیم:

نیمه اول

بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد و چریشف در دقیقه ۲ اولین خطر نسبتا جدی را ایجاد کرد. ۳ دقیقه بعد ضربه زیوبا نزدیک بود وارد دروازه کرواسی شود که این ضربه به کرنر رفت.

در دقیقه ۷ ضربه سر ربیچ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت و در ادامه نیز کروات ها یکی دو موقعیت نصفه و نیمه از دست دادند.

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی ایوان راکیتیچ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷:‌ضربه سر پریشیچ به شکل خطرناک از کنار دروازه آکنفیف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: دنیس چریشف توانست چهارمین گل خود را در این جام به زیبایی وارد دروازه کرواسی کند و میزبان را پیش بیندازد.

دقیقه ۳۹: آندره کراماریچ روی ارسال ماریو مانژوکیچ توانست گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کراماریچ هفتمین بازیکن کروات است که در این جام گلزنی می کند. تنها بازیکنان تیم ملی بلژیک گلزنان بیشتری از کروات ها دارند. 9 بازیکن بلژیک در این جام گلزنی کردند که از کرواسی بیشتر هستند.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور برزیلی این دیدار شروع شد و تلاش دو تیم برای رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی شروع شد.

اولین خطر بازی را در این نیمه کراماریچ ایجاد که شوت او راهی به دروازه آکنفیف نداشت.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی روسیه تیم ملی کرواسی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)