Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پیکار انگلیس و سوئد امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه انجام گرفت که با پیروزی 2 بر صفر انگلیسی‌ها همراه شد.

هری مگوایر در این مصاف زننده گل نخست تیم تحت امر گرت‌ ساوت‌گیت بود.

وی بعد از بازی اظهارداشت: کسب این پیروزی همه ما را خوشحال کرد.بیش از هرچیزی هدف ما رسیدن به برد برای گذر به مرحله نیمه نهایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعد از گذشت چندین دقیقه از بازی، نبض بازی را در دست گرفتیم و کاملا بر توپ مسلط بودیم.البته اواخر نیمه دوم کمی تمرکز‌مان را از دست دادیم و بی‌دقت شدیم. اگر در آن دقایق دقیق عمل می‌کردیم، می‌توانستیم بیشتر از 2 گل به سوئد بزنیم.

مگوایر افزود:تیم سوئد را که حریفی سرسخت بودیم، کاملا آنالیز کردیم. با برنامه کامل وارد بازی شدیم و به خصوص روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم که از همین طریق نیز به گل رسیدیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم