Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از رشت، سپیدرود تحت مدیریت جواد تن زاده دو بازیکن جدید جذب دیگر جذب کرد تا تعداد بازیکنان جدید این تیم به 6 تن برسد.

شاگردان علی نظرمحمدی در ادامه جذب بازیکنان مستعد برای حضور در لیگ برتر اقدام به جذب ایوب کلانتری و هادی خیری کردند، کلانتری 28 ساله فصل گذشته در تیم سایپا تهران عضویت داشته است و سابقه بازی در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، صبای قم، تراکتورسازی تبریز، سیاه‌جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیری ششمین بازیکنی است که به سپیدرود پیوسته است و همانند کلانتری در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، وی فصل گذشته در تیم خونه به خونه بابل توپ زده است و سابقه بازی در تیم‌های آلومینیوم اراک، پاس همدان، سیاه‌جامگان مشهد و استقلال جنوب تهران را دارد.

سرخ‌های شهر باران برخلاف فصل گذشته روی به بومی‌گرایی آورده و دو بازیکن از تیم پایه‌های خود را به تیم بزرگ‌سالان اضافه کردند، آرین فتوحی و حسین امینی دو بازیکنی هستند که از رده امیدها به تیم بزرگ‌سالان منتقل شدند.

امینی 20 ساله سابقه آقای گلی لیگ نوجوانان تهران و قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان لیگ برتر تهران به همراه مقاومت را دارد و فصل گذشته با 18 گل زده و 15 پاس گل نقش بسزایی در قهرمانی سپیدرود لیگ جوانان گیلان ایفا کرد.

فتوحی دومین بازیکنی است که از رده پایه‌ها به تیم بزرگ‌سالان انتقال پیدا کرد، وی در پست هافبک بازی می‌کند و در رده‌های پایه سابقه بازی در تیم‌های پگاه گیلان، نوین رشت، دخانیات گیلان و سپیدرود رشت را دارد.

سپیدرود منتسب به جواد تن‌زاده با حضور هشت بازیکن جدید به نام‌های محمد شادکام، کوروش مالکی، علی‌رضا عزتی کرامت، میلاد تولایی، ایوب کلانتری، هادی خیری، آرین فتوحی و حسینی امینی و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم، از روز یکشنبه زیر نظر علی نظرمحمدی به‌ عنوان سرمربی و مازیار ربیعی فر و حامد طباطبایی به‌ عنوان اعضای کادر فنی، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کند.

تمرینات سپیدرود زیر نظر علی نظرمحمدی در حالی از روز یکشنبه آغاز می‌شود که سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین با برپایی اردوی یک‌هفته‌ای در تهران و مذاکره با بازیکنان سرشناس لیگ برتری، خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌کند.

خداداد عزیزی با جذب مدافع فصل گذشته تیم استقلال خوزستان نشان داده است عزم خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر جزم کرده است، یعقوبی کریمی که سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و نفت تهران را دارد با قراردادی یک‌ساله به جمع سرخ پوشان شهر باران پیوست.

تیم فوتبال سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین تاکنون موفق به جذب چهار بازیکن جدید به نام‌های امین منوچهری، محسن ایران‌نژاد، سید مهدی فیض‌آبادی و یعقوبی کریمی و تمدید قرارداد هشت بازیکن به نام‌های محمدرضا مهدوی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، حسین ابراهیمی، میلاد قربان زاده، حسین کعبی، محمد نزهتی و امید سام کن شده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی این روزها با دو تیم در حال جذب بازیکن است که در جدیدترین اقدام از سوی متولیان ورزش گیلان و با دستور کتبی مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نامه رسمی هیات فوتبال گیلان به فدراسیون فوتبال، قرارداد سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین در فدراسیون ثبت می‌شود.

پیش‌ از این با حکم شعبه ششم دادگاه رشت، رای داوری از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان لغو شد و تیم سپیدرود در اختیار جواد تن‌زاده قرار گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون پس از پایان دربی مرسی ساید رو به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند:« تو لیگ برتر را در گودیسون پارک از دست دادی» و ناراحتی و درماندگی به خوبی در چهره این مربی آلمانی در دقایق پایانی بازی مشخص بود. متاسفانه او مجبور بود با فریادهای ناراحت کننده‌ای که از سوی هواداران رقیب می‌شنید موافقت کند.

از دست دادن هفت امتیاز در چهار بازی با شکست برابر اورتون و کریستال پالاس و تساوی برابر منچستریونایتد باعث شد که لیورپول کار بسیار دشواری را در چهار هفته پایانی برابر وستهم، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون در پیش داشته باشد. تنها امید آنها به این است که رقبای مستقیم آنها که آرسنال و منچسترسیتی هستند هم بازی‌های نه چندان خوبی را برابر حریفانشان به نمایش بگذارند.

لیورپول در این فصل رکورد لیگ برتر را با کسب ۲۷ امتیاز در دیدارهایی که حریفان موفق شده بودند گل اول را به ثمر برسانند شکست. اما چهارشنبه شب امید هواداران لیورپول برای آغاز دوباره و درخشش ستاره‌های این تیم در زمین ناامید شد.

بخش آبی لیورپول پیروزی تیم محبوبش را جشن گرفت و سه امتیاز مهم را به دست آورد که شاید باعث بقای آنها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود و پایانی خوش بر فصلی پرفراز و نشیب و دشوار که با کسر امتیازهای متوالی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی همراه بود باشد.

گزارشگران دربی مرسی ساید همگی بر این عقیده بودند که لیورپول یک بار دیگر بدون هیچ ایده و انرژی‌ای به میدان رفت و بازی خوبی ارائه نداد. آنها به صورت خاص داروین نونیز را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن شماره ۹ لیورپول که با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه پیوست در نیمه دوم صرفا تماشاگر اتفاقاتی بود که در زمین رخ می‌داد. مشکل دیگر کلوپ در این بازی هم غیبت کودی خاکپو بود. این بازیکن به دلیل تولد فرزندش موفق نشد در این بازی حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، دیوگو ژوتا هم به دلیل مصدومیت غایب بود محمد صلاح هم نتوانست عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسید تنها سایه‌ای از بازیکن درخشان نیم فصل اول در زمین حضور دارد. این ستاره مصری پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در رقابت‌های جام ملتهای آفریقا دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، که به اظهارات و انتقادهای تندش معروف است پس از پایان بازی با انتقاد از داروین نونیز گفت:« فرصت گلزنی که او پیش از نیمه اول از دست داد در این سطح نابخشودنی است، خصوصا در شرایطی که لیورپول در حال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. عملکرد کلیه و غیرقابل قبول است و در سطح بازیکن لیورپول نیست.

حالا دو سال است که من در حال تماشای بازی نونیز هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ پیشرفتی در او صورت گرفته باشد. او بازیکنی نیست که لیورپول به آن نیاز دارد چون به عنوان مهاجم باید توانایی گلزنی و ایجاد سلطه در نبردهای دشوار را داشته باشد تا بتواند جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم که تصمیمی جدی در پنجره نقل و انتقالات بعدی باید درباره او گرفته شود.»

تنها یک ماه قبل به نظر می‌رسید که لیورپول فرصت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ اروپا را دارد اما آنها در حال حاضر از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند و از جام حذفی هم توسط منچستر یونایتد حذف شدند. شکست برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم ناکامی دیگر این تیم بود.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!