Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهوه چی، رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: تیم فوتسال نخل طلایی طبس نماینده فوتسال نوجوانان استان در رقابت‌های کشوری که به میزبانی شهرستان زابل با حضور ۸تیم در حال برگزاری است، اولین پیروزی خود را برابر تربیت مشهد با برد شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های شمال زابل، تربیت مشهد، المهدی انار، فریمان مشهد و نخل طلایی طبس به صورت دوره‌ای به مدت ۵ روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/ب


موفقیت تیم فوتسال نوجوانان خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد از فردا دوشنبه در بابلسر آغاز می‌شود.

دبیر هیات کشتی مازندران با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین المللی جام کشتی آزاد "‌عبدالله موحد" از فردا دوشنبه در این استان، گفت: در کنار تیم‌هایی از سراسر کشور، سه تیم خارجی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

غلام نوری زاد افزود: کشتی گیران کشور‌های عراق، هند و قرقیزستان در مسابقات کشتی عبدالله موحد شرکت دارند.

دبیر هیات کشتی مازندران اظهار داشت: مازندران به عنوان تیم میزبان با ۲ تیم هیات کشتی مازندران و هیات کشتی بابلسر در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی گفت: بیش از ۱۶۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در سالن سردار نوبخت بابلسر به روی تشک می‌روند و با هم زورآزمایی خواهند کرد.

نوری زاد زمان ورود، ثبت نام و پذیرش تیم‌ها را امروز اعلام کرد، اما وزن کشی کشتی گیران فردا -دوشنبه- انجام خواهد شد.

استاد عبدالله موحد متولد ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر، کشتی‌گیر بازنشسته کشتی آزاد میان‌وزن ایران است. وی با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد.

اوج فعالیت ورزشی آقا موحد در سال ۱۹۶۸ و در المپیک مکزیکو سیتی بود که یک مدال طلا برای ایران به‌دست‌آورد. اما به دلیل آسیب شانه از تکرار این موفقیت در المپیک ۱۹۷۲ بازماند. او کمی بعد به آمریکا رفت، اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد چرا که غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • نایب قهرمانی آزادکار قمی در رقابت‌های جام عبدالله موحد
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر