Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همین منظور سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما با انتشار تصویری از خود و سید علی احمدی در صفحه اینستاگرامش نسبت به اظهارات نسنجیده محمدحسین فرح بخش، درباره روضه خوانی و توهین به سیدعلی احمدی واکنش نشان داد.

سید محمود رضوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام علیکم.

آقا سید علی عزیز، خواستند تمسخرت کنند، گفتند روضه خوان هستی، شاید نمیدانند اول روضه خوان خداست (سوره بروج، آیه‌ی قتل اصحاب الاخدود) و روضه خوان بعد حضرت جبرائیل است که برای حضرت آدم مجلس روضه برپا کرد تا توبه اش پذیرفته شود، یا یادشان رفته که روضه و مرثیه خوانی برای تک تک بچه مذهبی‌ها افتخار است، اصلا چه سعادتی بالاتر از این، من که این توفیق نصیبم نشده، اما همه به آن‌هایی که این سعادت را دارند غبطه میخورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به قول آن شاعر عزیز
منصب و شوکت و دولت به شهان ارزانی
از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس..
شاید رفاقت و آشنایی من و آقای سید علی احمدی بیش از ۵سال نگذشته باشد، اما آنقدر بامرام و بامحبت بوده که باعث شده فکر کنم سال‌های سال است او را میشناسم، حتما معصوم نیست وادعای معصومیت هم ندارد، اما اگر دوستان و همکاران سینمایی من وجدان خودشان را قاضی کنند در این سال‌های تصدی اش در موسسه تصویر شهر خدمات ارزنده‌ای به سینمای ایران و همکاران ما ارائه داده که جملات، حملات و تخریب‌های همکار گرامی آقای حاج حسین فرحبخش نه تنها چیزی از خوبی‌ها و شخصیت آ. سید علی کم نمیکند که به قطع و یقین او را در بین رفقا بالاتر خواهد برد.

آقا سید بزرگوار، حرف‌هایی که شنیدی گوارای وجودت، این‌ها در دنیا و آخرت مقامت را بالا میبرد
هنیئا لکم..

مشرق

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

دیگر خبرها

  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • شهید مطهری در اوج حکمت و استادی، روضه خوانی را ترک نکرد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار