Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:35:19 GMT

لباس هاي ملانيا ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۲۷۰۳

لباس هاي ملانيا ترامپ

خبرگزاري آريا -
مانکن سابق اسلوونيايي آمريکايي و بانوي اول ايالات متحده آمريکا در حال حاضر يکي از پر بحث ترين زنان است. جدا از اين که او بانوي اول آمريکاست، لباس هايي که به تن مي کند نيز منتقدان زيادي پيدا کرده است.
از اکسسوري هايي که او استفاده مي کند تا لباس ها و کيف و کفش هايش، همگي توجه طراحان مد و منتقدان را به خود جلب کرده، طوري که خبرها و تيترهاي زيادي را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم دوست داريد که با لباس هاي بحث برانگيزي که ملانيا ترامپ به تن کرده آشنا شويد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.
1. 21 ژوئن 2018
بانوي اول آمريکا اخيرا براي بازديد از بازداشتگاه کودکان تگزاس، ژاکتي زيتوني به تن کرد که پشت آن نوشته بود: «براي من مهم نيست، براي شما چطور؟»

انواع لباس هاي ملانيا ترامپ
2. 25 آپريل 2018
يکي ديگر از لباس هايي که بر تن ملانيا بسيار سر و صدا کرد، تيپ مدرن سر تا پا سفيد او بود. او براي ملاقات با رئيس جمهور فرانسه، امانوئل مکرون، پيراهني از برند مايکل کورس به همراه دامني کوتاه و کفش کريستين لوبوتين و کلاهي بزرگ به تن داشت.

لباس هاي ملانيا ترامپ
3. 27 نوامبر 2017
لباسي که ملانيا براي جشن کريسمس در کاخ سفيد به تن کرد، جوک هاي زيادي را در پي داشت.

مدل لباس هاي ملانيا ترامپ
4. 21 نوامبر 2017
کت مجلل استلا مک کارتني ملانيا که براي مراسم سالانه نمايش ملي بوقلمون شکرگزاري به تن کرد، پاپاراتزي ها و طراحان مد زيادي را به سمت خود جلب کرد.

لباس پوشش ملانيا ترامپ
5. 20 نوامبر 2017
ملانيا براي جشن سال نو، لباسي غير رسمي به تن کرد. او بلوز يقه اسکي خود را با شلواري جين ست کرد که به نظر ديگران در شان مراسم مهمي چون کريسمس نبود.

لباس هاي ملانيا ترامپ
6. 10 نوامبر 2017
ملانيا براي بازديد از باغ وحش پکن به همراه همسرش به چين سفر کرد. گفته شده که او براي اين مسافرت 6 روزه حدود 42000 دلار لباس و اکسسوري خريد و با خود به همراه داشت. اين مقدار پول مي تواند شهريه يک سال يک دانشجو باشد.

مدل پيراهن ملانيا ترامپ
7. 9 نوامبر 2017
يکي از لباس هايي که ملانيا براي سفر اروپا به تن کرد و خبر ساز شد، لباسي از برند لوکس گوچي بود.

مدل لباس ملانيا ترامپ
8. 7 نوامبر 2017
هزينه اي که ملانيا ترامپ براي لباس هايش مي کند، نقدهاي منفي زيادي را به همراه دارد که يکي از آنها کتي ست از برند جسوس دل پوزو که 4100 دلار مي ارزد.

مدل لباس هاي ملانيا ترامپ
9. 22 سپتامبر 2017
ملانيا ترامپ براي باغباني کتي به قيمت 1389 دلار از برند بالمين به تن کرد.

عکس هايي از لباس هاي ملانيا ترامپ
10. 20 سپتامبر 2017
بانوي اول آمريکا براي لباس صورتي جيغي که 3000 دلار مي ارزيد، نقدهاي منفي زيادي دريافت کرد. اين در حالتي بود که او در سخنراني خود در همان روز ادعا کرد: «هيچ کودکي نبايد گرسنه به خواب رود.»

لباس هاي جنجالي ملانيا ترامپ
11. 14 سپتامبر 2017
ترامپ در اواسط پروازش به فلوريدا، لباس هايش را عوض کرد و همين موضوع سوژه خبرنگاران شد.

لباس هاي متفاوت ملانيا ترامپ
12. 2 سپتامبر 2017
ترامپ براي سفرش به تگزاس کلاهي به سر کرد که روي آن کلمه «تگزاس» نوشته شده بود.

لباس هاي اسپرت ملانيا ترامپ
13. 2 سپتامبر 2017
ملانيا براي بازديد از تگزاس، پيراهني از برند رالف لورن به قيمت 1590 دلار به تن کرد. اين پيراهن اکنون به قيمت 634 دلار به حراج گذاشته شده است.

مدل پيراهن کوتاه ملانيا ترامپ
14. 5 جولاي 2017
يکي ديگر از کت هاي گران قيمت ملانيا که هنگام ورودش به لهستان به تن داشت، کتي به قيمت 2400 دلار بود.

مدل کت بلند ملانيا ترامپ
15. 26 مه 2017
لباسي که ملانيا براي مراسم نشست گروه هفت انتخاب کرده بود از برند لوکس و بسيار گران قيمت دولچه و گابانا بود که ارزشي حدود 51500 دلار داشت. منتقدان معتقدند که او با پوشيدن اين کت تنها مي خواسته که ثروت خود را به نمايش بگذارد. قيمت اين کت با درآمد 2015 خانواده متوسط آمريکا برابري مي کند.

مدل کت ملانيا ترامپ از برند دولچه و گابانا
16. 24 مه 2917
لباس مشکي دنباله دار و پوشش سر ملانيا در ديداري که با پاپ داشت، بحث برانگيز شد.

لباس مشکي ملانيا ترامپ
17. 20 ژانويه 2917
بعد از انتخابات جنجال برانگيز آمريکا و رياست جمهوري دونالد ترامپ، بسياري از برندهاي مشهور مخالفت خود را نشان و اعلام کردند که از طراحي لباس براي ملانيا خودداري مي کند. در آن ميان، تنها برند رالف لورن بود که به درخواست ملانيا پاسخ مثبت داد. همين موضوع باعث شد که اين برند از چشم بسياري از مردم بيافتد.

مدل لباس رسمي ملانيا ترامپ
منبع : bartarinha.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • از رنجی که می‌برند...
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟