Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
چيدمان و دکوراسيون داخلي اولين آپارتمان شما چالشي بزرگ است و مي تواند بسيار وسوسه انگيز باشد که همه روياهايتان را يک باره انجام دهيد. در کنار نياز هاي ضروري و بعد از چيدمان مبلمان اصلي منزل شايد احساس کنيد اجزاي زيادي براي تکميل شدن خانه مورد نياز است اما قبل از خريد وسايل و چيدمان، نکات زير را مورد توجه قرار دهيد:
يک باره تمام مبلمان خود را خريداري نکنيد!
براي جلوگيري از پشيماني بهترين کاري که بايد انجام دهيد اين است که فهرستي از اقلام عمده اي که نياز داريد را تهيه کنيد و آنها را طبق اولويت بندي خريداري کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به شدت به يک مبل نياز داريد، يکي را با دقت انتخاب کنيد، اما ميزهاي جانبي، صندلي و همه چيزهاي ديگر را در همان زمان خريداري نکنيد. خيلي بهتر است که زمان بيشتري صرف کنيد تا شتابزده موارد اشتباهي را انتخاب کنيد که منجر به پشيماني شود.

ميزهاي جانبي، صندلي و همه چيزهاي ديگر را در همان زمان خريداري نکنيد
سعي نکنيد فضا را خيلي سريع پر کنيد!
تزئين دکوراسيون و چيدمان هرخانه اي کمي شبيه به درست کردن پازل است و عجله در آن مي تواند منجر به پشيماني شود و اين فقط در مورد مبلمان نيست، براي قاليچه، نورپردازي و لوازم جانبي نيز بهترين راهکار اين است که صبر کنيد و قطعات پازل را کم کم و طبق نيازهايي که در گذر زمان متوجه مي شويد تکميل نماييد اين علاوه بر زيبايي بيشتر به شما کمک خواهد کرد تا تعيين کنيد چه ميزان مي توانيد هزينه کنيد و چه مواردي در اولويت هستند.

وسايل خانه را کم کم و طبق نيازهايي که در گذر زمان متوجه مي شويد تکميل نماييد
همه لوازم منزل خود را از يک مکان خريداري نکنيد!
يکي از قوانين اصلي دکوراسيون اين است که شما نبايد همه چيز را از يک مکان خريداري کنيد – زيرا قطعا دکوراسيون منزلي که قدم به قدم و طبق سليقه شما چيدمان شده با مبلماني که در طول زمان از مکان هاي مختلف گردآوري شده مي تواند يادآور خاطره يا سفري که به مکاني داشته ايد باشد يا هديه اي که شخصي برايتان آورده اما خريد از يک فروشگاه و مبلماني که در آن چيده شده نشان از سليقه فروشنده است و سبک شخصي شما را نشان نمي دهد به همين دليل احتمال اينکه در گذر زمان برايتان يکنواخت و کسل کننده شوند بسيار زياد است.

شما نبايد همه چيز را از يک مکان خريداري کنيد
فقط از اقلام ارزان قيمت استفاده نکنيد!
اکثر افرادي که به تازگي آپارتمان خودشان را مي گيرند به دليل هزينه هاي بالا در محدوديت مالي قرار مي گيرند به همين سبب سعي مي کنند از اجناس ارزان قيمت تري استفاده کنند اما مهم است که به کيفيت به ويژه در خريد مبلمان اصلي اهميت دهيد اگرچه اين اولين مکان زندگي شماست اما بدان معنا نيست که شما نبايد عمر طولاني را در اقلام مورد توجه قرار دهيد به عنوان مثال، هنگامي خريد مبل از مبلمان کيفيت پايين به اميد اينکه در آينده اي نه چندان دور جايگزين خواهند شد اجتناب نماييد و از اين طريق در هزينه هاي آينده صرفه جويي نماييد.
در واقع دراستفاده از بودجه خود محتاط باشيد اما صرفا به خاطر هزينه از مبلمان مورد نظر و با کيفيت صرف نظر نکنيد بهترين راهکار تعادل بخشيدن به تمامي اقلام مورد نياز و اولويت بندي براي هزينه آن هاست.
محدود نمودن خود در دکوراسيون به دليل زندگي در خانه اجاره اي!
اگر آپارتمان اول شما اجاره اي باشد ممکن است نتوانيد بسياري از تغييرات را در آن انجام دهيد اما اشتباهي که بسياري از مردم مرتکب مي شوند اين است که خانه هاي خود را به طريقي که واقعا دوست دارند تزئين نمي کنند. خوشبختانه راهکارهايي براي اين منظور وجود دارد که مي توانيد درباره آن ها يا با صاحب خانه به توافق برسيد يا با تغييرات معقول و صحيح موافقت صاحب خانه را به دست آوريد در غير اين صورت نيز لازم نيست در خانه اي بدون هويت زندگي کنيد مي توانيد با ترفندهاي دکوراسيوني و به کارگيري ايده هايي که به منزل آسيب نرساند فضا را به زيبايي تغيير دهيد.

اگر آپارتمان اول شما اجاره اي باشد نمي توانيد بسياري از تغييرات را انجام دهيد
دکوراسيون آپارتمان اجاره اي
يادتان باشد رم يک روزه ساخته نشده درباره دکوراسيون منزل هم با اينکه از خريد اولين خانه و چيدمان آن بسيار ذوق زده هستيد بايد قدري صبور باشيد و نکات زيادي را مورد توجه قرار دهيد از عجله بپرهيزيد و در گذر زمان با شناخت نيازها و محدوديت ها پازل دکوراسيون منزل خود را کاربردي تر چيدمان نماييد.
منبع : decoboom.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین نسل موبایل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • ببینید | اولین نسل موبایل
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)