Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی پس از پیروزی تیمش مقابل روسیه و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 گفت: ما لحظات دشواری را پشت‌سر گذاشتیم و خودم هم مسیر سختی را سپری کرده‌ام. به‌هرحال این موفقیت و این افتخار از آن بازیکنانم است. بابت تلاشی هم که در این دیدار کردیم، باید به خود افتخار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که روسیه به چه روشی بازی می‌کند. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و شایسته این بودیم که به پیروزی برسیم. در مجموع هم بازی سخت و محکمی مقابل 50 هزار تماشاگر تیم حریف بود. چنین بازی‌هایی یک جنگ واقعی است. ما این بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنیم که به مرحله بعد راه پیدا کردیم. وقتی که همه با هم باشیم، هر چیزی ممکن است.

سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: از کسب این نتیجه بسیار خوشحالم. ما شادی را برای مردم کرواسی به ارمغان آوردیم . معمولا گریه نمی کنم اما امشب دلیل خوبی برای گریه کردن دارم.کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی است و این یک موفقیت بزرگ و نتیجه ای عالی است. نمی خواهیم در اینجا متوقف شویم و بهترین عملکردمان را مقابل انگلیس به نمایش می گذاریم.

بیشتر بخوانید:

مگوایر: تیم برتر میدان بودیم

کین: انتظار راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم

اندرسون: تا پیش از دریافت گل اول، بازی در اختیار ما بود

انتهای پیام/

مصاحبه دالیچ پس از پیروزی مقابل روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینجا جام جهانی ۲۰۱۸ اخبار ورزشی دنیای ورزش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت