Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از آقایی که چای پخش می‌کرد پرسیدم: ایشون ابراهیم هادی است؟ گفت:‌بله؛ گفتم: اینجا در عراق چه می‌کند؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پهلوان بسیجی «ابراهیم هادی» از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب است. خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان غریب کشورمان را که در کتاب «سلام بر ابراهیم ۲» گردآوری شده است، منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان حرم

بی شک، اگر ابراهیم در اوضاع اسف‌بار امروز خاورمیانه حضور داشت، جدای از فعالیت فرهنگی در جمع مدافعان حریم انقلاب حضور داشت.

نوروز سال قبل در سفر عتبات بودم. روزی که به کربلا رسیدم، به نیابت از ابراهیم زیارت و دعا کردم. همان شب در عالم رویا مشاهده کردم که در بین‌الحرمین جمعیت زیادی نشسته‌اند. مانند جلسات هیئت!! من هم وارد شدم و گوشه‌ای نشستم. یکباره دیدم که ابراهیم، با همان چهره ملکوتی روبروی من نشسته. خواستم به طرفش بروم اما خجالت کشیدم. از آقایی که چای پخش می‌کرد پرسیدم: ایشون ابراهیم هادی است؟ گفت:‌بله. گفتم: اینجا در عراق چه می‌کند؟ به آرامی گفت: ایشان مشاور حاج قاسم سلیمانی است ... و ما مشاهده کردیم که درست در همان ایام، رزمندگان عراقی شهر تکریت که دژ محکم داعش محسوب می‌شد را به ‌راحتی و با کمترین تلفات آزاد کردند. آن هم با توسل به مادر سادات حضرت زهرا (س).

اما از میان شهدای مدافع حرم، بسیاری بودند که ارادات و علاقه قلبی به ابراهیم هادی داشتند. شهید مهدی عزیزی همواره تصویر ابراهیم را در جیبش داشت، کتاب را خوانده بود و هروقت از کنار تصویر او رد می‌شد سلام می‌کرد.

شهید سیدمصطفی صدرزاده، نام جهادی‌اش را سید ابراهیم گذاشت. مرتب کتاب ابراهیم را تهیه می‌کرد و می‌نوشت «وقف در گردش» و به دیگران می‌داد.

شهید سید میلاد مصطفوی هر طور بود در راهیان نور به کانال کمیل می‌رفت و با ابراهیمش خلوت می‌کرد.

شهید عباس دانشگر هر زمان یکی از اساتید دانشگاه که همرزم ابراهیم بود را می‌دید، از او می‌خواست چند جمله‌ای از ابراهیم بگوید.

شهید هادی ذوالفقاری که دیگر احتیاج به توضیح ندارد. نام جهادی‌اش را گذاشته بود: ابراهیم هادی ذوالفقاری. ابراهیم، تمام زندگی هادی شده بود.

شهید علی امرایی بیشتر کتاب‌ها را خوانده بود و در کنار مزار یادبودش عکس یادگاری گرفت.

شهید حاج حمید اسداللهی از عاشقان ابراهیم بود.روی برخی داستان‌های آموزنده او تمرکز خاصی داشت.

شهید محمد کامران از هم‌محلی‌های ابراهیم بود، او را الگوی خودش قرار داد و در مسیر ابراهیم قدم برداشت.

شهید مهدی نوروزی ارادت قلبی به ابراهیم داشت. بارها خاطراتش را از او شنیده بودیم و ...

اما یکی از مسئولین لشکر فاطمیون به ما مراجعه کرد و گفت: برای اوقات بیکاری رزمندگان احتیاج به کتاب داریم. تعداد زیادی از کتاب‌ها از جمله سلام بر ابراهیم به آنها هدیه شد. بعدها از برکات حضور ابراهیم در جمع مدافعان حرم بسیار شنیدیم و ... در مراسم روز جوان، مرتضی عطایی که یکی از مسئولین فاطمیون بود حضور یافت. ایشان از جانبازان مدافع حرم بودند و در مراسم توسط استاد پناهیان از ایشان تقدیر شد. مرتضی نیز عاشق ابراهیم بود و مدتی بعد، به کاروان شهدا پیوست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی ابراهیم هادی شهید هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی احکامی جداگانه امیر طلوع‌کیان، مرتضی افجه‌ای، مریم حسابی و حرمت اصغری را به سمت مشاوران اجرایی خود منصوب کرد.

بر این اساس امیر طلوع‌کیان به عنوان مشاور مسابقات و مقررات بین‌المللی فدراسیون والیبال، مرتضی افجه‌ای به عنوان مشاور فن‌آوری و اطلاعات فدراسیون والیبال، مریم حسابی به عنوان مشاور روابط بین‌الملل رئیس فدراسیون والیبال و دکتر حرمت اصغری به عنوان مشاور امور مدیریت منابع انسانی فدراسیون والیبال منصوب شدند.

کد خبر 6092250 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند