Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "شهرزاد ۳" گفت: پایان بندی سریال شهرزاد ۳ مرا به شدت یاد پایان سریال "شب دهم" انداخت. این طور نیست که پایان آثار فتحی حتماً باید تلخ باشد، اما همواره با چرخش قصه و شوکه شدن مخاطب همراه است.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سریال شهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص فعالیت‌های خود در سال 97 گفت: بعد از بازی در سریال شهرزاد و اتمام پخش آن پیشنهادات بسیاری را برای بازی داشته ام اما تاکنون هیچکدام از آنها را قبول نکرده ام زیرا نتوانستم با این آثار ارتباط برقرار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پایان سریال شهرزاد 3 و نظراتی که در خصوص پایان بندی آن داده شده افزود: واقعیت امر هر فیلمنامه نویسی به نوعی فیلم را به پایان می برد و فیلمنامه نویس سریال شهرزاد نیز آخر داستان را اینگونه دیده بود زیرا بالاخره شخصیت‌ها باید تکلیفشان در داستان مشخص می شد.

بازیگر سریال "شب دهم"درباره تلخ بودن پایان مجموعه شهرزاد تاکید کرد: برخی می گویند آخر شهرزاد بسیار تلخ بود. این از خاصیت آثار حسن فتحی است که پایان بندی آثارش با سایر آثار متفاوت است. او این نوع پایان را برای آثارش دوست دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: پایان بندی سریال شهرزاد 3 مرا به شدت یاد پایان سریال "شب دهم" انداخت. این طور نیست که پایان آثار فتحی حتماً باید تلخ باشد اما همواره با چرخش قصه و شوکه شدن مخاطب همراه است.

بازیگر سریال "کهنه سرباز"درباره دلیل کم کاری خود بعد از شهرزاد 3 اضافه کرد: مردم از بازی من در شهرزاد 3 راضی بودند و همین باعث شده تا مسئولیت من برای کارهای بعدی سخت شود. همین بار مسئولیت دلیلی شده تا در انتخاب آثار وسواس بسیار زیادی به خرج داده و به هر کاری نروم.

وی درباره احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد 4 افزود: من فکر نمی کنم شهرزاد 4 ساخته شود. تصمیم گیرنده نهایی این اتفاق حسن فتحی است اما با توجه به وضعیت فعلی هیچ خبری از سوی عوامل برای ساخت فصل چهارم به ما داده نشده است.

فلاحی پور درباره احتمال بازی‌اش در سریال ماه محرمی خاطرنشان کرد: هنوز پیشنهادی برای بازی در یک سریال محرمی را ندارم اما تجربه و خاطره خوبی از شب دهم در خاطرم باقی مانده است. من به کار با کیفیت اهمیت می دهم و اگر امسال کار خوبی برای محرم پیشنهاد شود بدون شک در آن بازی می کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شب دهم سریال شهرزاد شهرزاد 3 پرویز فلاحی پور سریال شهرزاد 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901127

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت