Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:01:30 GMT

جاری شدن رودخانه‌ای عجیب و غریب پس از بارندگی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۳۶۳۵

جاری شدن رودخانه‌ای عجیب و غریب پس از بارندگی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از بارندگی شدید باران در مغولستان، رودخانه‌ای از گل و لای جاری شده است.

این رودخانه باعث از بین رفتن خانه و کاشانه مردم محلی شده است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: طولانی ترین رودخانه های دنیا + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   راه افتادن رودخانه‌ای از گل و لای پس از بارندگی شدید + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم؛ خطر سیل در این استان‌ها جدی است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: اگرچه روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند، میزان ترددهای جاده‌ای کشور به اوج خود خواهد رسید، اما در این روز، بارندگی‌ها در نیمه غربی ایران بسیار شدید خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست؛ به نحوی که در روز سه‌شنبه درباره وقوع بارندگی‌های شدید در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است.

«صادق ضیائیان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین پیش‌‎بینی‌های انجام‌شده از وضعیت بارندگی‌ها در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توضیح داد: میزان بارندگی‌ها در ایام نوروز در روزهای مختلف متفاوت خواهد بود، به نحوی که پیش‌بینی می‌شود روز دوشنبه (۲۸ اسفند) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شود که استان‌های واقع در شمال غرب ایران از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان و همدان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بارش‌ها در اواخر وقت روز دوشنبه در استان‌های ایلام، غرب کردستان و همچنین بخش‌هایی از لرستان شدید خواهد بود.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز وقوع بارندگی‌های شدید در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند در ۵ استان کشور، اظهار داشت: با وجود این که قاعدتا روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند، میزان ترددهای جاده‌ای کشور به اوج خود خواهد رسید، اما در این روز، بارندگی‌ها در نیمه غربی ایران بسیار شدید خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست؛ به نحوی که در روز سه‌شنبه درباره وقوع بارندگی‌های شدید در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است و سایر استان‌های نیمه غربی کشور از جمله فارس، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی و همدان در این روز تحت تاثیر هشدار نارنجی خواهند بود.

این مقام مسئول در سازمان هواشناسی کشور با بیان این که روز سه‌شنبه، استان‌های خراسان رضوی، سمنان و اصفهان هم شاهد بارش باران خواهند بود، عنوان کرد: در روز ۲۹ اسفند محورهای مواصلاتی بین استان گیلان با استان اردبیل، استان گیلان با استان زنجان و استان گیلان با استان‌ها قزوین و البرز دچار لغزندگی می‌شوند و احتمال آب‌گرفتگی معابر درون‌شهری و برون‌شهری در این استان‌ها وجود دارد. این وضعیت در روز سه‌شنبه در تمام محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان، ایلام، لرستان و خوزستان نیز ایجاد خواهد شد.

بارش باران در نقاط مختلف ایران طی هفته جاری و هفته آتی

ضیائیان درباره میزان بارندگی‌ها در روزهای نخست سال جدید نیز توضیح داد: در روز چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ در بخش‌هایی از نوار شمالی کشور شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و مازندران به همراه استان‌های سمنان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شاهد بارش باران خواهیم بود و بارش‌های پراکنده‌ای نیز در استان اردبیل رخ خواهد داد. روز پنجشنبه سامانه بارشی ذکرشده از کشور خارج می‌شود و اغلب مناطق ایران جوی آرام خواهند داشت تا این که در روز جمعه ۳ فروردین، سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز یعنی طی هفته جاری و هفته آینده، شاهد بارش‌های مناسبی در اغلب استان‌های کشور خواهیم بود، البته شدت بارش‌های این هفته از هفته آینده بیشتر خواهد بود و بخصوص در روز سه‌شنبه احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری در نیمه غربی کشور دور از انتظار نیست، اما در هفته آینده شدت بارش‌ها در نقاط مختلف کشور به تناوب کمتر خواهد بود.

کاهش ۲۸ درصدی بارندگی‌های کشور نسبت به شرایط نُرمال

ضیائیان در پاسخ به این سوال که آیا بارندگی‌های چند هفته اخیر و بارش‌هایی که طی هفته جاری و هفته آینده رخ خواهد داد، می‌تواند روی کاهش میزان کم‌بارشی‌هایی که کشورمان از ابتدای سال آبی جاری یعنی از شروع پاییز ۱۴۰۲ با آن مواجه بوده است، تاثیر محسوسی بگذارد یا خیر، اظهار داشت: بارندگی‌های مناسبی که در هفته‌های اخیر در مناطق گوناگون ایران رخ داده، در کاهش شدت کم‌بارشی‌های امسال موثر بوده است و طبیعتا هرچقدر که شدت بارش‌ها در فروردین ۱۴۰۳ بیشتر باشد، از نسبت کمتر بودن بارندگی‌های صورت‌گرفته در سال آبی جاری نسبت به متوسط بلندمدت کمتر خواهد شد و می‌تواند بیش از پیش از وقوع پدیده کم‌بارشی در ایران بکاهد.

وی در پایان با بیان این که تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، متوسط بارندگی‌های کل کشور در سال آبی جاری (یکم مهر ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ۱۴۰۳)، ۲۸ درصد کمتر از میانگین بلندمدت یا همان شرایط نُرمال بوده است، یادآور شد: در استان‌های مختلف، شدت کاسته شدن از میزان کم‌بارشی بر اثر بارندگی‌های اخیر متفاوت بوده است، به نحوی که متوسط بارندگی در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، گلستان و مازندران تا حدی از میانگین بلندمدت بیشتر شده است، اما بعضی استان‌ها از ابتدای پاییز تا کنون همچنان دچار کم‌بارشی هستند که بیشترین کاهش بارندگی‌ها را در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، گیلان و بوشهر مشاهده کرده‌ایم.

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885150

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)
  • ببینید | بارندگی شدید در دهلران همراه با رعد و برق
  • نشانی: داغستان روستای پارسی!+ تصاویر | ماجرای عجیب و سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه! | سند جالب سید مازندرانی کدخدای روستا را ببینید
  • (ویدئو) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب
  • هشدار نارنجی؛ این ۱۴ استان بارندگی شدید دارند / جزئیات دقیق بارش‌ها در ۲ روز پایانی سال
  • (ویدئو) حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی!
  • حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی (فیلم)
  • ببینید | حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی!
  • هشدار مهم؛ خطر سیل در این استان‌ها جدی است
  • عجیب‌ و غریب ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است؛ گزارش الیوم السابع