Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، امارات در نامه ارسالی خود به شورای امنیت مدعی شده که ائتلاف عربستان به طرح بشر دوستانه و کمک های انسانی برای ملت یمن و به ویژه ساکنان استان الحدیده پایبند است.

در ادامه این نامه ادعا شده است که ائتلاف متجاوز سعودی به طرح حالت فوق العاده خود برای تضمین ارسال کمک های بشر دوستانه به یمنی ها پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات در این نامه ادعای مضحک ساخت سه بیمارستان بزرگ توسط ائتلاف متجاوز سعودی در کنار ۱۹ مرکز بهداشتی در الحدیده و ارائه کمک های پزشکی در این استان و همچنین ارائه خدمات لوجستیک برای تعمیر خسارات وارده به بندر الحدیده توسط نیروهای انصار الله را مطرح کرد.

امارات در حالی این ادعاها را مطرح می کند که ائتلاف متجاوز سعودی که نظامیان اماراتی نیز در آن شرکت دارند تا کنون در جریان تجاوز نظامی خود به یمن تعداد بی شماری را قربانی کرده اند.

کد خبر 4341198

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی جنگ 2015 یمن یمن ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه دونالد ترامپ ایران عراق اتحادیه اروپا جنگ 2015 یمن افغانستان عربستان سعودی ترکیه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد

به گزارش همشهری آنلاین، البخیتی با انتشار پیامی تأکید کرد: «در زمانی که یمن و شام (لبنان و سوریه) مشغول جنگ با دشمن صهیونیستی هستند، عربستان با حضور وزیر خارجه آمریکا، نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس را برگزار کرد تا ائتلاف عربی برای حمایت از امنیت اسرائیل تشکیل دهد.

کد خبر 848215 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان یمن و عربستان

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت