Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، کمپانی «هواوی» بزرگترین تولید کننده تجهیزات ارتباطی و مخابراتی جهان اعلام کرد که هدف تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کره‌شمالی تبعیت نخواهد بود.

«کِن هو» یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی هواوی درباره عدم نگرانی از اقدامات تنبیهی آمریکا، به نشریه فرانسوی «دو میناش» گفت: «تصور آن سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده سال قبل ما سیستمی را اجرا کردیم تا صادرات خود را کنترل کنیم...سیاست ما اجرای کامل قوانین اروپا،‌ سازمان ملل و آمریکا است».

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی در پاسخ به اینکه آیا کمپانی هواویی بدون تراشه‌های الکترونیک ساخت آمریکا می‌تواند به حیات خود ادامه دهد، افزود: «زنجیره لوجستیکی ما بین‌المللی است. ما باید آزاد باشیم و بتوانیم بهترین فناوری و بهترین محصولات را انتخاب کنیم. ما امسال به خرید تراشه‌های آمریکایی ادامه می‌دهیم».

شرکت هواویی، که بزرگترین تولید کننده تلفن‌های همراه در جهان نیز هست، در صورت هدف قرار گرفتن با تحریم‌های آمریکا به خاطر تجارت با ایران و کره شمالی، از خرید قطعات و تراشه‌های ساخت آمریکا مورد نیاز برای ساخت تجهیزات الکترونیک، محروم خواهد شد.

پیشتر قانونگذاران آمریکایی با تهدید امنیتی خواندن شرکت هواویی، از شرکت گوگل خواسته بودند تا در همکاری با این کمپانی بزرگ تجدید نظر کند.

ماه گذشته، شرکت «زِد.تی.ای» دیگر کمپانی بزرگ تولید کننده تجهیزات ارتباط جمعی در چین، به خاطر نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کره شمالی، به پرداخت 1.4 میلیارد دلار جریمه محکوم شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی که نام‌های آنها را ذکر نکرده است مدعی شد که آمریکا ارسال مهمات و تسلیحات را برای نخستین بار از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به اسرائیل به حالت تعلیق در آورده است.

آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی گزارش داده که توقف ارسال مهمات، نگرانی‌های جدی داخل کابینه اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 849520 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند