Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:25:39 GMT

هولوکاست دروغ قرن بیستم است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۴۲۶۹

هولوکاست دروغ قرن بیستم است

جان فیتز جرالد، نامزد جمهوری خواه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا از حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مطلبی در وب سایت و گفتگو با برخی رسانه ها از مردم خواست تا توجه بیشتری به "برتری طلبی صهیونیستها" در جامعه آمریکا از خود نشان دهند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، "جان فیتز جرالد"، نامزد جمهوری خواه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا از حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مطلبی در وب سایت و گفتگو با برخی رسانه ها از مردم خواست تا توجه بیشتری به «برتری طلبی صهیونیست‌ها» در جامعه آمریکا از خود نشان دهند و گفت: هر آنچه که درباره هولوکاست به ما گفته شده دروغ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سیاستمدار آمریکایی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود علاوه بر دروغ دانستن هولوکاست گفت: رژیم صهیونیستی در پس حملات یازده سپتامبر بوده است.
ماه گذشته "جان فیتز جرالد" توانست در رقابت‌های مقدماتی در حوزه کالیفرنیا دوم شده و با کسب ۲۴ درصد آرا وارد مبارزات نهایی شود.
واژه هولوکاست که از دو واژه یونانی «هولوس» و «کاستاس» به معنی سوزاندن و خاکستر کردن بدست آمده به ادعای کشتار شش میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم از سوی نازی ها اطلاق می شود، اما برخی از مورخین که از آنها به عنوان مورخین "تجدید نظر طلب" یاد می شود و منابع اسرائیلی و صهیونیستی آنها را منکرین هولوکاست می نامند، بر این باورند که تاریخ جنگ جهانی دوم به ویژه مسئله کشتار یهودیان آمیخته با اغراق است و به این منظور خواهان بازنگری در این تاریخ هستند. این طیف از مورخین حداکثر یهودیان کشته شدن در جنگ جهانی دوم را 800 هزار نفر عنوان می کنند و در عین حال شیوه های کشتار مورد ادعا از جمله اتاق های گاز و کوره های آدمسوزی را هم رد می کنند.
محافل یهودی- صهیونستی اصرار دارند که هرگونه شک و شبهه در این رویداد گناه محسوب می شود و سزاوار تعقیب کیفری است. در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان زیر سوال بردن هولوکاست جرمی سنگین محسوب می شود و تعدادی از مورخینی هم که دست به این اقدام زده اند از جمله ارنست زاندل زندانی شده و در نهایت در زندان از دنیا رفته اند.
پروفسور "روبر فوریسون"، کارشناس و محقق فرانسوی دروغ های هولوکاست در گفتگو با آنا در این باره می گوید: اینکه جریان رسانه‌ای غرب نسبت به هولوکاست به این میزان حساسیت نشان می دهد این است که اسرائیل با استفاده از این ترفند تجارت می کند. در واقع من هم می خواهم از دوست عزیزم نورمن فینکل استاین، این واژه را استخدام کنم که هولوکاست امروز تبدیل به یک صنعت شده است صنعتی بسیار پولساز برای اسرائیل در راستای کشتار ملت فلسطین.
فوریسون همچنان بر این باور است که اتاق های گاز (Gas chambers) دروغی بیش نبوده و کوره های آدمسوزی (Crema ) مورد ادعای صهیونیستها، وسیله ای برای ممانعت از اشاعه بیماری تیفوس بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال ۱۴۰۱ دیدیم که ۳۸ هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد.

دشمن برای ما خواب‌ها دیده است

نماینده مجلس گفت: اگر کم کاری کنیم و نتوانیم به خوبی روایت کنیم دشمنان برای ما خواب‌ها دیده است اگر یک بار شکست خورده باشد؛ اما روز و شب در فکر راه‌اندازی شبکه‌های ضد انقلاب و معاند است. شبکه‌های تبلیغاتی که ۲۴ ساعته یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

لاجوردی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را به شبهات و دروغ‌ها آلوده کند و این وظیفه ما است که ذهن جوانان را از آلودگی‌ها و این شبهات پاک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای کار معلمان و مربیان پرورشی حتماً باید آمادگی کامل داشته و به روز باشند. آنان باید بتوانند یک رابطه مستمر و پایدار ایجاد کنند. فرزندان ما ۱۲ سال با آموزش و پرورش همراه هستند؛ در حالی که اگر خوشبینانه نگاه کنیم تلاش مدرسه تنها این است که دانش آموزان به دانشگاه‌های برتر راه پیدا کردند.

مماشات با بی حجابی، مقابله با بی حیایی را سخت‌تر می‌کند

لاجوردی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، افزود: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش‌های دینی ما همراه باشد. ضمن اینکه روایت صحیح را ما باید به موقع ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن به هنگام بروز فتنه به سرعت اقدام به شبهه پراکنی کرد، گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید. متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود اما حمایت مردم از فراجا می‌تواند کاری کند که جامعه‌ای در شأن ایرانیان داشته باشیم.

کد خبر 6088369 علی قدمی

دیگر خبرها

  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)