Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ بررسی مشکلات آب اشامیدنی و کشاورزی شهرستان اردل، برنامه ریزی برای برگزاری یادواره 220 شهید شهرستان فارسان، آغاز ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در سامان، سرایت آتش از کمباین به جان گندمزار در فلارد، کشت گل محمدی در 16هکتار از مزارع شلمزار، تجلیل از دهیاران شهرستان بن، نصب کنتور هوشمند برای کاهش مصرف آب کشاورزی در شهرستان لردگان، افتتاح دوره های آموزش تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گندمان، را در مجموعه خبرهای کوتاه هفدهم تیر ماه می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجموعه کوتاه آشامیدنی کمباین شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن

سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات جهت تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌گردد.

بیشتر بخوانید

نصب تله‌های فرمونی در باغات و مزارع شهرستان اردل

وی اضافه کرد: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع زسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی می‌باشد.

اسدی ادامه داد: عملیات نصب و ردیابی هفتگی آفات در تله‌های مذکور بصورت مستمر صورت گرفته و اطلاعیه‌های پیش آگاهی نیز بصورت شهرستانی صادر و به اطلاع عموم بهره برداران می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی