Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، مهدی غفاری سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو با اشاره به اتمام اولین اردوی انتخابی این تیم گفت: در این اردو بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد و نیز تعدادی از ورزشکارانی که از گذشته عملکرد آنها مورد توجه کادر فنی قرار داشت، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به آمادگی جسمانی و فنی ورزشکاران در پایان تعدادی از آنها حذف شدند.

غفاری تاکید کرد: از میان مدعوین به این اردو ۲۵ ورزشکار برای اردوی بعدی انتخاب شدند که ۲۵ تیر ماه مجددا به اردوی آمادگی فرا خوانده می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه فوتبال قطع عضو تاکنون مسابقات لیگ نداشته تا حدی برای آماده سازی ورزشکاران با دشواری هایی رو به رو هستیم اما تلاش می کنیم با ارائه برنامه تمرینی بدنسازی و تاکتیکی این کمبودها رفع شود.

 فاری ادامه داد: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، هر ماه دو اردو برای ورزشکاران پیش بینی شده که به تدریج برگزار و برنامه های کادر فنی به ترتیب در اردوها پیاده می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی مهم ترین رویداد فوتبال قطع عضو است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی از آن کسب کنیم.

کد خبر 4341225 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال قطع عضو مسابقات جهانی مکزیک جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال پرتغال لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان